Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Mag hopen dat de club ingrijpt en het grotendeel van de selectie vervangt door jeugdspelers met meer passie.
Beter een verlies met strijd en passie dan kopje onder met lamzakken die worden betaald coor het leveren van wanprestaties.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Inferno-058

Deze club wil een stabiele eredivisieclub worden? Je gaat (ga ik vanuit) 2x in 2 jaar ten onder tegen een amateurclub. Wat zegt dat?

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:25:29
Ut begint met passie.....daar is de ts ook verantwoordelijk voor.
De Ts  ken un dove oek niet hore late en un bliene sien late. Weg met die bende.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op januari 25, 2024, 21:24:25
aanvoerder van niks


Geen idee waarom vKaam aanvoerder is. Geen winnaar, maakt nooit het verschil.

Poll is er in ieder geval uit.

sunderland


Destroyer

Citaat van: De Gast op januari 25, 2024, 21:24:45
Man man man Van Kaam. En dat is nou je aanvoerder. Ga aub lekker naar de amateurs man.

Wurdt helemaal niks meer dit.

Hij is al tijden niet aanvoerder waardig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:28:02
Deze club wil een stabiele eredivisieclub worden? Je gaat (ga ik vanuit) 2x in 2 jaar ten onder tegen een amateurclub. Wat zegt dat?

Niet zoveel?

De competitie is bepalend waar je staat, niet de beker.

drg

Kunnen ze godverdome eens wat anders bedenken dan de hoge bal op Uldrikis elke aanval? Het werkte de eerste 300 keer ook niet.

Harry L.

Hier kan Henk niks mee, de meesten kunnen niet eens normaal een bal aannemen, voor de man spelen en ga zo maar door. In de 2e divisie doen je niet eens mee voor de titel

Inferno-058

Citaat van: drg op januari 25, 2024, 21:31:04
Niet zoveel?

De competitie is bepalend waar je staat, niet de beker.
Van een amateurclub moet je altijd winnen als bvo.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2024, 21:30:50
Hij is al tijden niet aanvoerder waardig.

Een aanvoerder is wat mij betreft ook een leiderstype en iemand met ervaring, jaartje of 30, die er een beetje boven staat. Daniel staat er met zijn 23 nog tussen..

Maar zo'n speler vonden ze blijkbaar niet belangrijk om te halen afgelopen zomer.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:33:08
Van een amateurclub moet je altijd winnen als bvo.

Een 2e klasser mag eigenlijk al niet, maar 3e klasse? Middenmootje, ver achter een Harkemase Boys :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

drg

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:33:08
Van een amateurclub moet je altijd winnen als bvo.

Alleen kom je geen amateurclubs tegen in de competitie, wel hogere clubs en daarvan word wel (vaker) van gewonnen.

De beker is toch nauwelijks meer dan een opgehypte oefentournooi. Het zijn toch bijna altijd de top 5 clubs uit de Eredivisie die 'm uiteindelijk winnen.

wiekie1969

Falende ts vanavond. Henkie maakt een hele minne beurt vanavond