Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Leovardia op januari 22, 2024, 09:27:44
:_schater :_schater :_schater

Hestou enig benul van elke clubs Sandor afwezen het?
Jouw redenatie is nog skever dan de Oldehove.
De Ridder een stuk beter dan Sandor, objectief gezien :_schater :_schater :_schater
Thanks maat, mijn dag ken nu al niet meer stuk

Ik ben blij dat jou dag niet meer stuk kan. Ik wist niet dat hij de Nederlandse top en de PL heeft afgewezen.
Of bedoel je dat manheim wat 2e BL speelde?  :_schater :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: oost op januari 22, 2024, 09:39:06
Ik ben blij dat jou dag niet meer stuk kan. Ik wist niet dat hij de Nederlandse top en de PL heeft afgewezen.
Of bedoel je dat manheim wat 2e BL speelde?  :_schater :_schater :_schater
daar gaat het niet om. Sandor was geniaal en had heimwee. De voetbal wereld kon hem gestolen worden. Hij had makkelijk in de top mee gekund. Hij is geniaal als trainer vraag Slot maar.

SCC

Biseswar vind ik in Europese wedstrijden altijd een goede indruk maken. Beetje hetzelfde als Amrabat, het ogen als echte liefhebbers.
Niet meer de pure snelheid, maar wel slim en een goede mentor voor de medespelers.

Discussie over wie beter was (vd Heide, de Ridder, Biseswar of Rusnak): dat maakt voetbal zo mooi, ieder heeft eigen voorkeur.
Wat wij met vd Heide hebben (stiekem romantiseren we dat), zal bijv een Top Oss hebben met vd Sloot destijds. Nick vd Velden bij Dordrecht, etc.
En die clubs kennen, behalve de echte KKD volgers, een vd Heide weer niet zo op waarde schatten zoals wij dat deden.
de Ridder is natuurlijk bij het grote publiek bekender, maar in Griekenland zullen ze Rusnak dan weer niet kennen en Biseswar wel.

Linksom of rechtsom: het zijn alle drie (vd Heide, Rusnak en de Ridder) schitterende spelers voor Cambuur geweest in het verleden. ?chte voetballers, die wat konden met een bal.

SCC

Citaat van: sunderland op januari 22, 2024, 10:07:14
daar gaat het niet om. Sandor was geniaal en had heimwee. De voetbal wereld kon hem gestolen worden. Hij had makkelijk in de top mee gekund. Hij is geniaal als trainer vraag Slot maar.
Jawel, zoals ik net ook benoem: voor ons was vd Heide geweldig. Maar eerlijk, wat hebben we hem soms ook wel vervloekt. Die heeft gewoon nooit een karakter gehad, wat echt past in het betaalde voetbal.
Als hij zo sto?cijns of zelfbewust (of hoe we dat maar noemen) was geweest als een type Wesley Sneijer, dan had vd Heide natuurlijk een veel grotere naam geworden in het NL voetbal. Want dat hij bovengemiddeld kon voetballen, dat is duidelijk.

oost

Citaat van: sunderland op januari 22, 2024, 10:07:14
daar gaat het niet om. Sandor was geniaal en had heimwee. De voetbal wereld kon hem gestolen worden. Hij had makkelijk in de top mee gekund. Hij is geniaal als trainer vraag Slot maar.

Ik denk dat hij net als Slot een fantastische trainer zou kunnen zijn :thumbsup. Ook ik vond hem een geweldige speler. Maar wat SCC hier boven zegt klopt echt. Wij romantiseren natuurlijk onze spelers :thumbsup. Maar bij top voetbal komt mentaliteit en kwaliteit samen. Dat eerste ontbrak tot bepaalde hoogte (gelukkig voor ons). Maar idd mooi dat wij naar zulke hebben mogen kijken. :koffie


sunderland

Citaat van: SCC op januari 22, 2024, 10:07:36
Biseswar vind ik in Europese wedstrijden altijd een goede indruk maken. Beetje hetzelfde als Amrabat, het ogen als echte liefhebbers.
Niet meer de pure snelheid, maar wel slim en een goede mentor voor de medespelers.

Discussie over wie beter was (vd Heide, de Ridder, Biseswar of Rusnak): dat maakt voetbal zo mooi, ieder heeft eigen voorkeur.
Wat wij met vd Heide hebben (stiekem romantiseren we dat), zal bijv een Top Oss hebben met vd Sloot destijds. Nick vd Velden bij Dordrecht, etc.
En die clubs kennen, behalve de echte KKD volgers, een vd Heide weer niet zo op waarde schatten zoals wij dat deden.
de Ridder is natuurlijk bij het grote publiek bekender, maar in Griekenland zullen ze Rusnak dan weer niet kennen en Biseswar wel.

Linksom of rechtsom: het zijn alle drie (vd Heide, Rusnak en de Ridder) schitterende spelers voor Cambuur geweest in het verleden. ?chte voetballers, die wat konden met een bal.
mooi verwoord. Remember Cor Lems

Yellow Army

Iemand 2 kaarten over voor Her-Cam? Mag ook voor thuistribune zijn
Area 58

Grijskijkert

Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2024, 21:59:42
Iemand 2 kaarten over voor Her-Cam? Mag ook voor thuistribune zijn
Ze konden deze wedstrijd 5x uitverkopen, ik zeg weinig kans!
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2024, 09:19:53
Ze konden deze wedstrijd 5x uitverkopen, ik zeg weinig kans!

Eens, maar mogelijk zijn er mensen die door de verplaatsing eerder wel konden, maar nu niet meer
Area 58

Drumfather SCC

Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2024, 21:59:42
Iemand 2 kaarten over voor Her-Cam? Mag ook voor thuistribune zijn

Cambuur meldt dat er 11 kaarten retour zijn gekomen en deze worden weer verkocht

Yellow Army

Citaat van: Drumfather SCC op januari 23, 2024, 13:22:14
Cambuur meldt dat er 11 kaarten retour zijn gekomen en deze worden weer verkocht

Inmiddels uitverkocht  :|
Area 58

KlinkHamer

Citaat van: SCC op januari 22, 2024, 10:07:36
Biseswar vind ik in Europese wedstrijden altijd een goede indruk maken. Beetje hetzelfde als Amrabat, het ogen als echte liefhebbers.
Niet meer de pure snelheid, maar wel slim en een goede mentor voor de medespelers.

Discussie over wie beter was (vd Heide, de Ridder, Biseswar of Rusnak): dat maakt voetbal zo mooi, ieder heeft eigen voorkeur.
Wat wij met vd Heide hebben (stiekem romantiseren we dat), zal bijv een Top Oss hebben met vd Sloot destijds. Nick vd Velden bij Dordrecht, etc.
En die clubs kennen, behalve de echte KKD volgers, een vd Heide weer niet zo op waarde schatten zoals wij dat deden.
de Ridder is natuurlijk bij het grote publiek bekender, maar in Griekenland zullen ze Rusnak dan weer niet kennen en Biseswar wel.

Linksom of rechtsom: het zijn alle drie (vd Heide, Rusnak en de Ridder) schitterende spelers voor Cambuur geweest in het verleden. ?chte voetballers, die wat konden met een bal.
Mooi gezegd inderdaad . Spelers als Lems , ik denk dan direct aan Matt le Tissier, ook zo lelijk als de nacht, altijd geschorst danwel geblesseerd, 0-2 achter met nog 15 min te spelen, toch er maar in en dan 3-2 winnen, 2 goals en een assist, dat werk .

Noordcambuur

Richard Martens is scheidsrechter bij de wedstrijd tegen Hercules?

V-man

Nooit van gehoord die Skeids. Hopelijk geen thuisfluiter en be?nvloed door de media dat "het sprookje" van die amateurs maar mag door gaan. Ooit zongen ze bij SCC: "Het zijn maar amateurtjes hahahahaha". Het zijn andere tijden en van onderschatting mag geen sprake zijn! Forza Cambuur op naar de volgende ronde!

janou

Citaat van: V-man op januari 23, 2024, 22:49:41
Nooit van gehoord die Skeids. Hopelijk geen thuisfluiter en be?nvloed door de media dat "het sprookje" van die amateurs maar mag door gaan. Ooit zongen ze bij SCC: "Het zijn maar amateurtjes hahahahaha". Het zijn andere tijden en van onderschatting mag geen sprake zijn! Forza Cambuur op naar de volgende ronde!

Ik geloof niet dat je op dit niveau scheidsrechters hebt die zich daar door laten be?nvloeden. Dan waren ze ook niet op dit niveau gekomen maar in de lage amateurklassen.

Overigens is Richard Martens al jaren actief in zowel Eredivisie als KKD en geen nieuwkomer hahaha.