Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Appeltje eitje :_schater

NRG

Iets met deuren en hel..
Voor de neutrale toeschouwer was het vast een vermakelijke wedstrijd.

PePe

Mooi, nu staan we weer op de kaart. Blij geen strafschoppen, dan hadden we verloren.

Bernardo

Pfff, weer 10 jaar ouder. Kan nooit normaal bij deze club

Specuveter

Of we terecht gewonnen hebben weet ik niet
Ben wel blij dat dat sprookje van die lui nu klaar is.
Werd me teveel een beetje een hype.

sunderland

Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 22:54:37
Pfff, weer 10 jaar ouder. Kan nooit normaal bij deze club
idd maar het smaakt super

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 22:55:22
Of we terecht gewonnen hebben weet ik niet
Ben wel blij dat dat sprookje van die lui nu klaar is.
Werd me teveel een beetje een hype.
die 3 e van hun was buiten spel

sjaak

Die rechtsback en linksbuiten maar mee naar Liwadden

sunderland

Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 22:48:20
Potverdomme, die Breij. Speelt als een keutel maar maakt 'm toch  |:) |:) |:)
wel aanvoerder waardig . Van kaam aanvoerder van niks

drg

#3834
Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 22:55:22
Of we terecht gewonnen hebben weet ik niet

Naja terecht, het was vreselijk slecht spel, maar die scheids was van een nog bedroevender niveau. Dan kom je ook nooit in de wedstrijd. En die eerste penal leek me nog steeds onterecht, dat was geen opzettelijk onderuithalen en erg makkelijk gegeven. Terwijl ie voor de overduidelijke penal voor Cambuur 5 minuten nodig had om te beoordelen nadat ie 'm eigenlijk al afgekeurd had.

HansKazan

Ach vermakelijk potje zo op de donderdagavond.

Tanjajeah

Blij dat we door zijn, maar het is nu wel duidelijk dat  een aantal spelers definitief het niveau niet aankunnen. De backs van Hercules bijvoorbeeld waren allebei beter dan onze Tol en Poll. Smit was voetballend ook weer niet best, maar scoort dan wel 2 keer.

Specuveter

Complimenten voor de jonge jongens die invielen.

V-man

Niks gezien. Net thuis en yes,yes,yes door!

De Gast

4 vd 5 clubs hebben het enorm lastig tegen amateurs dus ja..

Al met al toch een prachtig en zeer nuttig potje. Wiebe toch ook weer zeer lekker ingevallen. Nartey (nooit van gehoord). Geweldig man. Smitje met zn goal en Uldrikis met de enige kwaliteit die hij heeft: een bal terugleggen.

Vitesse thuis, hef er nu al sin an  |:)