Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:56:30
Triest idd dat dit zowel scheids als grens ontgaat. Triest...
Het zou mij niet verbazen dat ze al twijfelden, maar dat ze door lieten gaan omdat de videoscheids er nog was. Misschien had hij zonder videoscheids wél direct gefloten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op maart 03, 2017, 09:38:19
Las trouwens dat er nog gemept is met supporters onderling?
Of is dat niet waar?

Na het doelpunt van AZ in de laatste minuut vielen er wat klappen vlak naast het uitvak aan de linkerkant, was ook zo over.
Henk, held, bedankt

Drumfather SCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 13:31:44
Na het doelpunt van AZ in de laatste minuut vielen er wat klappen vlak naast het uitvak aan de linkerkant, was ook zo over.
Ook na afloop van de penals, Uitkomst; Idem dito

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:55:44
Man man man, lekker professioneel, gelijk gaan schelden....
Dat soort "lullen" met stropdassen behoren door de club ontslagen te worden, want het chronische gebrek aan sociale vaardigheden en hun primaire reactie past niet bij een club als AZ.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op maart 03, 2017, 14:19:54
past niet bij een club als AZ.

Of misschien juist wel :zweep
Henk, held, bedankt

weestwel

Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 11:33:25
http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.

En nog zo'n vieze haatbaard erbij ook.  :R :R

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 13:31:44
Na het doelpunt van AZ in de laatste minuut vielen er wat klappen vlak naast het uitvak aan de linkerkant, was ook zo over.
buiten ook nog wat heibel met politie

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

#1629
De bekercampagne is trouwens wel een ideale voorbereiding geweest op de play-offs: Onder veel druk tegen zware tegenstanders gespeeld en de wetenschap opgedaan dat je gewoon kunt winnen van eredivisieclubs.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

denistel

SUPPORTERS WAREN FANTASTISCH  |:) :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 15:10:43
SUPPORTERS WAREN FANTASTISCH  |:) :thumbsup
Het was niet voor niets dat er op tv werd gezegd; Cambuur heeft het stadion overgenomen.
Een wat oudere Westfries verklaarde echt met tranen in zijn ogen dat hij genoot van de Cambuur aanhang. Later viel hij bijna van zijn stoel van het lachen toen bijna de hele hoofdtribune ging staan bij; ga staan als je voor Cambuur bent.
Ik durf wel te stellen dat de geweldige verbale ondersteuning  Cambuur er heeft doorgesleept naar de strafschoppen.

Oosttribune

Wat ben ik verdomde trots op ons clubje, geen woorden voor!!

Die finale sla ik even over in een half volle kuip

kunnen wij dezelfde dag niet tegen Sparta spelen, de kleine finale met echte supporters