Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Als je de foto's op de site van Dijks bekijkt dan waren alle pingels er in gegaan (mits normaal genomen)
Die opgehemelde sneu-neus van een Krul kan er geen ene reet van joh...
En maar uit de hoogte doen; Barto afgeleid dus Cambuur er uit geknikkerd
:O

gewoon een fan


Vlampiep

Citaat van: Drumfather SCC op maart 03, 2017, 19:17:57
Als je de foto's op de site van Dijks bekijkt dan waren alle pingels er in gegaan (mits normaal genomen)
Die opgehemelde sneu-neus van een Krul kan er geen ene reet van joh...
En maar uit de hoogte doen; Barto afgeleid dus Cambuur er uit geknikkerd
:O
Een knappe wedstrijd gespeeld en direct weer een grote bek in plaats van gepaste bescheidenheid.
Nog erger is dat ze die omkoal in studio sport al weer een penalty killer noemen.

De Gast

Citaat van: Drumfather SCC op maart 03, 2017, 19:17:57
Als je de foto's op de site van Dijks bekijkt dan waren alle pingels er in gegaan (mits normaal genomen)
Die opgehemelde sneu-neus van een Krul kan er geen ene reet van joh...
En maar uit de hoogte doen; Barto afgeleid dus Cambuur er uit geknikkerd
:O

Barto had sowieso gemist.. hij wou 'm hard en laag in de hoek. Als deze keeper de goeie hoek kiest heeft ie 'm sowieso.

Nee maar even bij Bakker en Streek in de leer..

sunderland

Ik ben enorm trots op Cambuur en ben ook enorm trots om supporter van Cambuur te zijn en bij deze club te horen . Ik ga helemaal niemand iets verwijten en heb 1 van de mooiste avonden van mijn leven gehad . Vandaag was een hele moeilijke dag maar nu komt er toch langzaam een gevoel van enorme trots..

Noordcambuur

Klopt Bin trots op de spelers en de club en natuurlijk TROTS op de geweldige supporters en nu zondag knallen mannen in goesbeek.
Wat hebben we een mooi clubje en jij krijgt er steeds meer vrienden bij en dat is ook top :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 03, 2017, 19:38:39
Barto had sowieso gemist.. hij wou 'm hard en laag in de hoek. Als deze keeper de goeie hoek kiest heeft ie 'm sowieso.

Nee maar even bij Bakker en Streek in de leer..
Je vergeet Schilder en Mannes te noemen, want Barto wist de bal tenminste nog tussen de palen te krijgen.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 03, 2017, 20:58:19
Ik ben enorm trots op Cambuur en ben ook enorm trots om supporter van Cambuur te zijn en bij deze club te horen . Ik ga helemaal niemand iets verwijten en heb 1 van de mooiste avonden van mijn leven gehad . Vandaag was een hele moeilijke dag maar nu komt er toch langzaam een gevoel van enorme trots..
Mooi hè, deel uit te kunnen maken van zo'n mooie club met een fantastische aanhang.

Bankzitter

Voor wat het waard is : gemiddelde marktwaarde basiself AZ 2,56 mln  vs Cambuur 334 dzd (bron:transfermarkt).

Het kan helemaal niet dat je zulke wedstrijden wint en toch lukte bijna voor de derde keer. Zoveel ervaring opgedaan voor straks in de nacompetitie en zoveel goede publiciteit gehad.
De club leeft weer.


carlo de leeuw

Citaat van: Bankzitter op maart 03, 2017, 21:53:24
Voor wat het waard is : gemiddelde marktwaarde basiself AZ 2,56 mln  vs Cambuur 334 dzd (bron:transfermarkt).

Het kan helemaal niet dat je zulke wedstrijden wint en toch lukte bijna voor de derde keer. Zoveel ervaring opgedaan voor straks in de nacompetitie en zoveel goede publiciteit gehad.
De club leeft weer.
het kan eigenlijk niet eens dat je hiervoor van Ajax en Utreg wint

D.H.Skolten

Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:13:57
Jammer, sneu, zo dichtbij, klote. Er is echter maar 1 gevoel wat overheerst en dat is TROTS!
Zeker trots, maar het gevoel dat overheerst is dat ik zo ziek als een hond ben na gisteravond! Wat waren we dichtbij, maar ik neem Cambuur toch niets kwalijk. Cambuur heeft zichzelf wel weer op de kaart gezet!

D.H.Skolten

En vanavond VI gekeken en die achterlijke snor vond die overtreding op Nienhuis GEEN overtreding, wat een lul. En had verwacht dat ze het over de wedstrijd zouden gaan hebben, maar nee hoor! TROTS om supporter van de mooiste club van Nederland te zijn!

inie minie

ach die snor zei toen oek dat  ajax een uutglider had........boeiuh bin er gister weest en ken miin eigen analyse wel make hef ik die snor niet voor nodig laat ze allemaal maar lulle  net zu as die stumpers van  verderop.......

l0l l0l l0l l0l

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op maart 04, 2017, 00:24:07
En vanavond VI gekeken en die achterlijke snor vond die overtreding op Nienhuis GEEN overtreding, wat een lul. En had verwacht dat ze het over de wedstrijd zouden gaan hebben, maar nee hoor! TROTS om supporter van de mooiste club van Nederland te zijn!
De zeiksnor zijn voetbalverleden bij Cambuur doet zijn objectiviteit vertroebelen als het over de club gaat.
Maar als hij het zo wil zien kan ik best mee leven, want wat een clown in het circus roept neem ik ook niet serieus.

Joop

Ik blijf toch met een rotgevoel zitten. Zo dichtbij kom je misschien nooit meer en het had gekund. Ik hoorde op de radio dat er niet getraind was op penalties. Dit had toch altijd gemoeten. Je weet al een maand van tevoren dat je deze bekerwedstrijd hebt die beslist kan worden door penalties. Deze wedstrijd is een eenmalige kans om in de finale te komen. Je traint 1,5 uur per dag, dan laat je toch een zevental jongens elke dag een kwartiertje op penalties oefenen. Dan zouden er van de 5 zeker 4 in moeten gaan en had je gewonnen. Ik weet wel op de training kun je de situatie van een kolkend stadion niet nabootsen, maar je bent prof en hebt een eenmalige kans, dan bereid je toch alles maximaal voor.