Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 09:58:22
Ik was wel blij met de videoref. Als AZ zo had gewonnen dan was dat zwaar onterecht geweest.

Op die manier wél onterecht, maar gezien al die kansen hadden we natuurlijk na 90 minuten al klaar moeten zijn.

Collingwood

Gewoon weer twee keer zwaar genaaid tegen Utrecht en AZ eigenlijk. Deed, naast de tegenstanders, terugdenken aan het laatste jaar in de eredivisie.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: michello op maart 03, 2017, 10:06:38
Op die manier wél onterecht, maar gezien al die kansen hadden we natuurlijk na 90 minuten al klaar moeten zijn.

Dat is wat ik bedoel, natuurlijk hadden we al 2 of 3-0 achter kunnen staan, maar mede dank zij Nienhuis was dat niet zo. Maar zou je dan in de 90ste minuut verliezen terwijl er duidelijk een overtreding wordt gemaakt was heel zuur geweest.

okkele

Citaat van: zeewolde op maart 02, 2017, 23:39:16
Foeke de naaier ook nog lachen naar die Krul :(

zag je hem?
ik was al opgefokt maar deze lul is na bijker de 2e persona non grata voor mij.
:(
:rodekaart
jezelf nooit meer noemen in verband met cambuur droplul.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.

okkele

Citaat van: De Gast op maart 03, 2017, 08:13:37
waarom Mannes en geen Peersman?

inderdaad,peersman had veruit de koelste en mooiste tegen utrecht.
het zal met zelfvertrouwen te maken hebben denk ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Scc4-ever

T was een spannende wedstrijd.  De penalty's zijn een loterij. Dat kan echt alle kanten uitgaan. Helaas verloren we daarop. Je moet een beetje geluk hebben daarmee. T zure is dat je echt maar een kleine stap verwijderd was van de finale. Maar goed. We kunnen wel met opgeheven hoofd terugkijken op een mooi beker avontuur :). Volgend jaar nieuwe kansen nu volledig weer richten op de competitie want we mutten de playoffs halen.  |:). Ik ben trots op mijn cluppie cambuur. Hoe dan ook  |:)

Yellow Army

Jammer, sneu, zo dichtbij, klote. Er is echter maar 1 gevoel wat overheerst en dat is TROTS!
Area 58

waldkip

Gestreden tot de laatste seconde _O_
Nienhuis  :thumbsup
Barto :thumbsup
12e man  :thumbsup

denistel

Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 09:58:22
Ik was wel blij met de videoref. Als AZ zo had gewonnen dan was dat zwaar onterecht geweest.

klopt wel net als in utrecht maar ik vind dat scheidsrechters zulke dingen zelf moeten zien en
de grensrechter ook die stond nota bene in de rechte lijn. als ze er dan niks mee doen
dan moeten ze hun spullen inleveren

Lore

Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 12:36:32
klopt wel net als in utrecht maar ik vind dat scheidsrechters zulke dingen zelf moeten zien en
de grensrechter ook die stond nota bene in de rechte lijn. als ze er dan niks mee doen
dan moeten ze hun spullen inleveren

Inderdaad, Ik zat naast het uitvak en had gelijk door dat er een overtreding op Nienhuis werd gemaakt. Het was zo opzichtig!

papier

Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 11:33:25
http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.

Wat een kneusje ook. Ten eerste ziet hij Barto niet tegen die deur schoppen want hij staat bij die andere deur. Daarop loopt hij, als Martijn Barto net een schone onderbroek aan het aantrekken is, richting de kleedkamers om iets te roepen net op het moment dat Sipke daar loopt? En dan loopt Sipke weg en als hij op veilige afstand is (Sipke heeft geen lange armen maar radius van 5 meter heeft deze 'beveiliger' toch zeker in acht genomen) zegt hij: "loop maar weg" lachen altijd dit soort gasten.

Yellow Army

Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 11:33:25
http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.

Man man man, lekker professioneel, gelijk gaan schelden....
Area 58

Yellow Army

Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 12:36:32
klopt wel net als in utrecht maar ik vind dat scheidsrechters zulke dingen zelf moeten zien en
de grensrechter ook die stond nota bene in de rechte lijn. als ze er dan niks mee doen
dan moeten ze hun spullen inleveren

Triest idd dat dit zowel scheids als grens ontgaat. Triest...
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:55:44
Man man man, lekker professioneel, gelijk gaan schelden....

wat een idioot ju och och och