Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

#1590
Natuurlijk ben ik ook vol trots maar besef des te meer dat we in ons bestaan waarschijnlijk nooit weer zo dichtbij de finale komen als nu.

Rest me 1 vraag. Wie bepaalt de penalty reeks. Vanaf het begin heb ik dit voorspeld. Bakker is een zekerheid. Maar als je weet dat Schilder in de halve ook miste waarom hij? Streek is ook een zekerheid. Maar dan het meest opzienbarende. Mannes  ?? Waarom hij?  Beste knul,  maar net een blauwe maandag bij ons. Dit zag ik per direct aankomen. Waarom geen Monteiro dan? ? Ongelooflijk. Je blijft dan nog lichtelijk geloven met het besef dat het lastig wordt. En dan?  Ja,  onze beker held Barto mag dan de misschien  wel doorgaande penalty nemen. Waarom, waarom? Waarom dit moment deze belasting geven aan die jongen. Ik zag in ieder geval al bij de blik in zijn ogen dat het hem niet ging worden.

Triest vind ik het. Die jongen zit nu de rest van zijn leven met het beker trauma. Juist hij die ons de goede weg leidde is nu van held naar schlemiel gegaan.

Daarom,  wordt deze volgorde van tevoren bedacht door de TS? Dan vind ik deze volgorde het meest onnozel.

Voor de rest trots met pijn in het hart  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Geweldige voetbalavond! Nooit gedacht dat we het zolang konden volhouden. Trots op de club  |:) en dat nadat we begin dit seizoen nog het lachertje van het betaalde voetbal waren.

Breekpunt imo de pennel van Mannes. Had dat een zekerheidje moeten zijn? Als je de penaltyreeks van gister vergelijkt met die tegen Utrecht  rest 1 vraag: waarom Mannes en geen Peersman? Die pennel van Barto daarna was volstrekt kansloos met zo'n keeper. Zonde zonde

speculeter

Ging trots op bed.
Maar na een nachtje slapen en de krant erbij komt de teleurstelling echt.
Zoonlief zei al....ik had zoon graag naar de kuip gewild.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2017, 04:56:41

Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien de 2e helft en in de verlenging????
schot van hoefdraad dus gemist?

En de actie waar van Eijden rood bij kreeg?

CamLeeuw

Tja zo dichtbij de finale. Aan de inzet van de spelers heeft het niet gelegen. Jammer want dit maak je voorlopig niet meer mee. In ieder geval kunnen we er trots op zijn dat we zo ver zijn gekomen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Bolle

Natuurlijk hebben we een mooi bekertoernooi gehad, maar als je er zo dichtbij bent... ;( Nu is de Kuip op 30-4 een troosteloze bende. Wij hadden daar kunnen, misschien wel moeten, staan... Al met al overheerst hier uiteraard ook de trots!

Naast de complimenten aan onze spelers, bij deze ook aan onze aanhang! Wát een fan-tas-ti-sche sfeer! Genoten! Nu n paar dagen bijkomen en m'n stembanden aan laten sterken...

DayDreamer

Ongelofelijk veel trots, zover komen in een bekertoernooi met deze tegenstanders. Helaas ben ik deze niet snel kwijt ben ik bang.

Had wel de indruk dat sommige jongens er wel heel snel doorheen zaten, halverwege de 2e helft liepen er al een paar met de tong op de schoenen.

Trouwens een dikke pluim voor Nienhuis, beste wedstrijd gekeept. Iedereen in NL heeft het over Krul, ok stopt de beslissende maar uiteindelijk net zoveel als Nienhuis.


reisbureau

Voor het eerst een Kater met een afdronk van trots.
Als we alle euforie lezen, foto's bekijken en verslagen doorlezen krijg ik de indruk dat AZ heeft gestunt tegen Cambuur.
Bijzonder en bizar maar waar.
Wat waren we dichtbij.
8P :thumbsup

Drumfather SCC

Hier ook zeker trots  |:) maar denkende aan Schilder & Mannes borrelt toch een boosheid op

Dat is (op het verlies na) waar ik het meeste mee zit; Hoe kun je zo een penalty nemen als je weet dat AZ op achterstand staat en met 1 extra rake penal helemaal geknakt zou zijn. Het psychologische voordeel kwam steeds meer bij AZ te liggen en bam... Weg droom! Waar was o.a Monteiro in de lijst? Bewezen met druk om te kunnen gaan

Verder trots op onze club, onze supporters en het feit dat we echt wel mee kunnen met de subtop ED. Maar iedere wedstrijd deze beleving zie ik nou ook weer niet gebeuren...

Ik had het heel erg te doen met Barto, Deed me wat denken aan het interview met de Liwwadder
''Misschien dat het ooit nog komt maar ik maak het niet meer mee''
Die pijn voor de camera raakte me diep

Ik zie ons ook nog wel verliezen zondag; Niet om kwaliteit maar ons verdriet, Zit ze allen diep

TROTS

michello

Even los van hoe klote het is als je zo dichtbij bent, alles heeft in het bekertoernooi meegezeten tot aan de penaltyserie in Alkmaar. Dat AZ niet scoorde was een godswonder, mede door een fantastische Nienhuis ook. Dat was in Utrecht ook al zo.
Uiteindelijk doe je dit jezelf aan, 3 strafschoppen missen is gewoon teveel.
Ik hoop dat de boys het zondag op kunnen brengen, dit was een slijtageslag. Zowel fysiek als mentaal.

Vlampiep

Zinderende strijd  waarin ik Nienhuis als absolute uitblinker bij Cambuur heb gezien.
Het plan leek zo goed te slagen want na 29 minuten begonnen de spelers van AZ onrustig te worden en op elkaar te schelden en het thuis publiek begon zich ook tegen hun club te keren.
Door de onzorgvuldigheid in passing van onze helden, waren wij niet in staat meer druk op hun verdediging te krijgen.
Daarbij moet ik wel stellen dat ik Hoefdraad wederom 2 assists en 1 goed schot het zien afleveren maar weigerde met Monteiro druk te zetten bij balverlies.
En zoals ik de wedstrijd heb gezien hebben wij het niet binnen de 90 minuten kunnen afmaken vanwege gebrek aan nauwkeurigheid in passing en onnodig balverlies voorin.

speculeter

En dan dat prachtige spandoek.
Met zijn allen naar de kuip werd heel snel na de wedstrijd omgetoverd tot met zijn allen aan de zuip.
Hoe bedenk je het....

speculeter

Las trouwens dat er nog gemept is met supporters onderling?
Of is dat niet waar?

Destroyer

Citaat van: speculeter op maart 03, 2017, 09:35:59
En dan dat prachtige spandoek.
Met zijn allen naar de kuip werd heel snel na de wedstrijd omgetoverd tot met zijn allen aan de zuip.
Hoe bedenk je het....

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Ik was wel blij met de videoref. Als AZ zo had gewonnen dan was dat zwaar onterecht geweest.