Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 00:27:25
waarom? Blackson had het heel lastig en Hoefdraad was niet best op die ene grote kans na.
Mannes inzetten voor alleen een penalty snap ik ook niet.

Enige wat mij tweede helft opviel dat niemand meer probeerde rustig over te spelen, hierdoor kom je tissoudali en lilipaly ook weinig gebruiken.

Zekers...

Maar ik vond hoefdraad en blackson niet de slechtste... alleen een streek en bakker wissel je niet snel, maar die vond ik niet echt lekker in de wedstrijd zitten.

Knal van Hoefdraad.. su jammer, vorige week liet hij zulke ballen gaan en nu net tegen ons bloeit hij op...

Dikke buiging voor Nienhuis, wat heeft die man ons in de wedstrijd gehouden..

Wel trots... maar ga toch klote op bed.. Trusten mannen

wiekie1969

We hadden die pennels MOETEN winnen. Zo jammer. Bin kapot.

wiekie1969

Nienhuis en Schilder fantastisch. Maar wat een pennel. Zo jammer

wiekie1969

Niemand lult over az morgen hoor. Iedereen praat over cambuur. Trots |:) |:) |:) |:)

Cambuur123

Ongelofelijk kut, maar het was een prachtig toernooi. Blij dat ik erbij was.  |:)

Vol voor promotie!


Kuzmanovic-Apeldoorn

Net thuis en vol trots, maar het besef dat je er zo dicht bij bent, vooral als zij al 2x hebben gemist wordt steeds duidelijker helaas.
Henk, held, bedankt

sk13

Penal schilder was breekpunt

wiekie1969

Tot 2 keer toe kun je 3-1 voorkomen. Ondanks dit: trots juh. Playoffs win je met deze strijd en beleving.v :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sk13 op maart 03, 2017, 02:02:25
Penal schilder was breekpunt

Mee eens en zo wild gechoten...
Henk, held, bedankt

D.H.Skolten

Geweldige wedstrijd gespeeld Cambuur, maar waarom maken ze het niet af!  Jammer jammer jammer want we hadden het echt verdient!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: sk13 op maart 03, 2017, 02:02:25
Penal schilder was breekpunt

Nee dat was de misser van Mannes. Kaugom inne freet......nonchalante aanloop......dikke stumper die vent.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2017, 04:47:48
Nee dat was de misser van Mannes. Kaugom inne freet......nonchalante aanloop......dikke stumper die vent.

Onvoorstelbaar inderdaad.

Kauwgum.... we zitten gvd niet  bij de amateurs....

Maar Schilder... een schot met de wreef... bij de strafschoppen. het is geen casino
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op maart 03, 2017, 02:52:12
Geweldige wedstrijd gespeeld Cambuur, maar waarom maken ze het niet af!  Jammer jammer jammer want we hadden het echt verdient!


Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien de 2e helft en in de verlenging????

Bankzitter

We waren vreselijk dichtbij. Ik kon al nauwelijks geloven dat we zo lang in de wedstrijd bleven maar we bleven knokken en gedisciplineerd onder zware druk. Als die 2e keeper van AZ had gekeept hadden we het waarschijnlijk zelfs gered (schot Hoefdraad/penals).