Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Nienhuis red ons... ik trek dit niet meer

JurjenS7

why rekken ze tijd 11 tegen 10??

Treb

Ik gaan met e hond ut

LWD vak 7

Kom op Nienhuis. Maak ons trots

hobbes

De loterij begint

Treb


Cambuur Groningen

Fuck! Zo dichtbij. Wat zonde dit, zo jammer die penalties

AL


Bankzitter

Trots!

En als we zo blijven spelen komt het feest nog wel later dit seizoen.

Treb

Je kunt toch godverdomme wel een bal tussen de palen schieten?

weestwel


speculeter


Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 23:34:39
Je kunt toch godverdomme wel een bal tussen de palen schieten?
ja 1 keer kan het maar 3 keer is echt teveel mis. Maar trots op de mannen

LWD vak 7

jammer maar wel ontzettend trots

hobbes

Kut, maar met opgeheven hoofd. Complimenten voor Nienhuis