Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Matig hoor.
En als je invalt wil je je toch bewijzen??
Bij Dodeman kon ik dat nog enigzins terugzien.
Maar bij Kiss??Geen enkele bal goed geraakt.
Nou ik vind het een prestatie tegen amateurs.

papier

Doodeman begon vrij zwak, werd naarmate de tweede helft vorderde wat beter. Zag ook dat hij zelf wat brutaler werd, voor eigen kans gaan. Als hij dat doorpakt en ook in de duels brutaler wordt dan komt hij er wel vaker in, ook een knappe goal.

Uldrikis goede momenten gezien, behoud overzicht zie z?n overstapje en de bal op Doodeman. Ook zelf gevaarlijk in de kleine ruimte (bal op de paal). Naar behoren.

Kiss en Sambissa kwamen totaal niet uit de verf. De rest ach ja het is wat het is.

Noordcambuur


denistel

Citaat van: Leovardia op oktober 28, 2021, 20:34:15
M?nsen m?nsen, maak jullie niet su druk.

0-5, a win is a win en we sitte in de koker. Met bekervoetbal weest ut nou eenmaal nooit, dat is een feit. Perfect resultaat. Had oek liever 0-10 had maar 0-5 is beter dan een 0-1.
We binne vaak en snel kritisch, dat is oek wel wat de charme, maar de tendens hier de afgelopen 2 a 3 weken, wurd ik wel us misselijk van.

uitslag ken mie niet eens zo veel schelen ik wil leuke aanvallen zien en spelers waar
iets van uit straalt en dat zag ik niet helaas,was allemaal wat gelaten.

hobbes

Citaat van: denistel op oktober 28, 2021, 20:53:42
wel tegen betere tegenstanders en we begonnen met 3 anderen dus bijna basis team

DKV zwaar in de problemen tegen amateurs, dan win ik liever met 0-5. Ajax ??n schot op doel in de 90ste minuut.

RKC spaart zich voor zondag, 10 andere spelers in de basis

Montana

Ik zie in Uldrikis niet zo veel. Gewoon een logge spits. Boere voetballend beter. Is wel duidelijk waarom er geen nieuwelingen spelen behalve Krastev want die kan volgens mij dansen met de bal. (En Tol misschien).

papier

Citaat van: denistel op oktober 28, 2021, 21:02:52
uitslag ken mie niet eens zo veel schelen ik wil leuke aanvallen zien en spelers waar
iets van uit straalt en dat zag ik niet helaas,was allemaal wat gelaten.

Bij Doodeman wel gezien. Uldirkis heeft een beetje eenzelfde uitstraling als Barto dus die gaat het heel lastig krijgen op dit forum.

Bankzitter

Kiss speelde beter en met lef toen hij hier net was, is totaal uit vorm. Ook als linkerspits gehaald maar daar bijna niet gespeeld.

sunderland

Citaat van: papier op oktober 28, 2021, 21:04:26
Bij Doodeman wel gezien. Uldirkis heeft een beetje eenzelfde uitstraling als Barto dus die gaat het heel lastig krijgen op dit forum.
nou als ie hetzelfde presteerd in zijn goede tijd

De Gast

Barto was een legende maar een jarenlange lijdensweg hem te zien voetballen.

Josli

Uldrikus en Barto? Nou daar zie ik echt geen enkele gelijkenis in. Maar als hij de instelling van Barto toont, gaan we daar een hele goeie aan hebben. Kijk voor de aardigheid eens naar het doelpunt van Schouten (assist), het overstapje bij de goal van Krastev en het hakje naar Jacobs (geen doelpunt). Ik ben wel positief hoor.

Als je in dit soort wedstrijden de tegenstander kapot wilt spelen, moet je snel combineren. Maar Sambissa en Kalon, bleven maar lopen met de bal. En bij Hoedemakers en Jacobs spatte alles telkens een meter van de voet. Vind het alleen wel begrijpelijk dat je niet je hele opstelling om gaat gooien om Ajax amateurs te bestrijden. En uiteindelijk is 5-0 met minimale inspanning prima. Daar zijn veel concurrenten jaloers op denk ik...

Drumfather SCC

NEC thuis dus...

Lastig

hobbes


Bens

Een voordeel wij spelen thuis.

Noordcambuur

We spelen thuis tegen nec op de 14,15 of de 16e en dan de 19 thuis tegen dkv.
Zeg het maar?. :thumbsup