Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

AL

Ach competitie is enige wat telt.
Conclusies:

- we kunnen niet zonder ons centrale duo
- ter Heide komt nog (flink) tekort
- Pouwels komt nog (flink) te kort
- Breij totaal uit vorm





Cambuur Groningen

Citaat van: Bens op december 17, 2020, 20:43:48
Henk wilde verder in de beker vandaar spelen met een B elftal,
competitie is vele malen belangrijker. Gegokt en verloren, jammer.

sunderland

Citaat van: AL op december 17, 2020, 20:44:06
Ach competitie is enige wat telt.
Conclusies:

- we kunnen niet zonder ons centrale duo
- ter Heide komt nog (flink) tekort
- Pouwels komt nog (flink) te kort
- Breij totaal uit vorm
paulissen duidelijk basis

carlo de leeuw

Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.

sunderland

Die keeper word en is een topper

Cambuur Groningen

Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.
achteraf is dat waar maar als je met je sterkste opstelling begint en je moet over iets meer dan 60 uur alweer spelen dan snap ik het wel

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.
nee omdat dat logisch is in dit stadium en omdat je met 18 spelers te maken hebt. Je moet dat managen

Bankzitter

Nuttig oefenpotje. Geen enkel probleem mee dat we alles op de competitie gooien. Genoeg kansen gecreƫerd, we hadden ook een penalty moeten hebben. Ook wel duidelijk wie er dicht op de basis zitten en wie er terecht naast staan.

Ik vond de omzettingen niet sterk (Breij in de spits) maar in deze wedstrijd konden we een wat dingen uitproberen.

Ik vond Korte en Jacobs wel weer wat frisser spelen dan de afgelopen wedstrijden.


AL

Citaat van: sunderland op december 17, 2020, 20:47:15
Die keeper word en is een topper

Vind Beukema een hele goede CV.

Vlampiep

De TS is nu ook wat wijzer van een aantal bankzitters die hun kans niet hebben gepakt.
Ook blijkt wederom de nauwkeurigheid in passing en aanname niet goed gesteld bij een aantal spelers.
We waren niet goed genoeg en met deze scheidsrechter die waarschijnlijk een  visuele handicap heeft is het bekeren voorbij. Nu kan de volle focus op de competitie worden gericht.



Noordcambuur

Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.
jaaa verlies je dan dan ga je nog meer af.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 17, 2020, 20:49:56
De TS is nu ook wat wijzer van een aantal bankzitters die hun kans niet hebben gepakt.
Ook blijkt wederom de nauwkeurigheid in passing en aanname niet goed gesteld bij een aantal spelers.
We waren niet goed genoeg en met deze scheidsrechter die waarschijnlijk een  visuele handicap heeft is het bekeren voorbij. Nu kan de volle focus op de competitie worden gericht.
wie bedoel je met die passing ?

Noordcambuur

Citaat van: AL op december 17, 2020, 20:49:22
Vind Beukema een hele goede CV.
Veldmate was er niet bij maar dat is er ook een hoor.

speculeter

Jammer....blik op competitie.
Ter Heide en Pouwels vielen zwaar tegen.
Antonia wil ik het niet eens meer over hebben.
Wat een drama weer.

sunderland

Zegt die palingvreter dat die skeids zo goed was