Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

CamLeeuw

#3105
Kunnen we in ieder geval alle energie in het aanstaande kampioenschap steken. Het veilig stellen van het kampioenschap is tig keer belangrijker dan doorgaan in de beker.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

De Gast

Citaat van: Destroyer op december 17, 2020, 23:11:45
Wat heb ik me geërgerd aan die vent. Magneten in zijn schoenen man

Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.

speculeter

Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 06:33:13
Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.
en nog een lang contract....

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 06:33:13
Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.
Ik vond het ook niet best, maar hij is toch ook niet gehaald als de volwaardige stand in van Muhren? Eerder als iemand die de laatste 15 minuten nog optreed in plan B als plan A niet lukt lijkt me. Of hij daar de juiste speler voor is twijfel ik ook aan, is niet iemand die oorlog maakt. Hij heeft zijn lengte mee, maar ik ben 20 cm korter, als ik 21 cm omhoog spring win ik nog de kopduels met hem.

De Gast

Had nog wel aardige intenties in de combinatie maar dat lukte ook net niet. Maar zoals je zegt koppend en trekkend en sleurend heb je er ook weinig aan.

Als je dan de goals ziet zie je ook een Maulun die wat meehobbelt en er absoluut niet kort op zit. Hij zou juist het verschil moeten maken in dit soort wedstrijden.

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op december 18, 2020, 08:47:36
Ik vond het ook niet best, maar hij is toch ook niet gehaald als de volwaardige stand in van Muhren? Eerder als iemand die de laatste 15 minuten nog optreed in plan B als plan A niet lukt lijkt me. Of hij daar de juiste speler voor is twijfel ik ook aan, is niet iemand die oorlog maakt. Hij heeft zijn lengte mee, maar ik ben 20 cm korter, als ik 21 cm omhoog spring win ik nog de kopduels met hem.

Klopt, volgens mij is Ladan de beoogde tweede spits, maar die is net terug van een blessure.

Verder gisteren alleen de eerste helft kunnen zien, vond toen met name Bangura een zeer sterke indruk maken. Verder niet veel gemist zie ik. Zeker jammer dat we er uit liggen, maar geen ramp. Op naar zondag!
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 06:33:13
Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.

Hoeveel wedstrijd ritme heeft die jongen nou in de benen? Nu jong niet speelt is het moeilijk voor deze jongens om verder te groeien. Het grootste verwijd wat je hem kan maken is dat hij niet egoïstisch genoeg is. Hij had teveel oog voor anderen bij zijn eigen kansen.

Lore

Citaat van: hobbes op december 18, 2020, 09:09:52
Hoeveel wedstrijd ritme heeft die jongen nou in de benen? Nu jong niet speelt is het moeilijk voor deze jongens om verder te groeien. Het grootste verwijd wat je hem kan maken is dat hij niet egoïstisch genoeg is. Hij had teveel oog voor anderen bij zijn eigen kansen.

Er is inderdaad wel ruimte voor nuance met betrekking tot kritiek op zijn spel. Wat mij echt verbaast is als je zo lang bent, dat je dan zo slecht kan koppen. Daar zou ik echt elke dag een half uur extra op trainen. Dat zou voor hem een enorm wapen moeten zijn.

sunderland

Jank jank jank op 2 weds in half jaar. Bij Rkc uit speelde hij prima en nu idd minder. Gelijk maar afbranden. Niks te doen zeker

sunderland

Krijgt ook een b team om hem heen he. Zou muhren het dan goed doen? Kom op zeg. Snap wel na zo,n lange tijd mutte we weer iemand de grond in zeuren

De Gast

Je hoopt toch wel een glimp op te vangen van zn kwaliteiten.

Destroyer

Citaat van: sunderland op december 18, 2020, 10:23:27
Krijgt ook een b team om hem heen he. Zou muhren het dan goed doen? Kom op zeg. Snap wel na zo,n lange tijd mutte we weer iemand de grond in zeuren


Kerel het is een mening van velen waaronder ik zelf. Als ik hem nu een wedstrijd zie spelen vind ik dat hij mij niet bekoort. Bal aanname middelmatig. Niet schieten als het moet. Komt sloom over. Heb 1 goede loop actie gezien. Het zijn meningen en die mag je uiten. Er zijn meer die tegen vallen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 09:02:03
Had nog wel aardige intenties in de combinatie maar dat lukte ook net niet. Maar zoals je zegt koppend en trekkend en sleurend heb je er ook weinig aan.

Als je dan de goals ziet zie je ook een Maulun die wat meehobbelt en er absoluut niet kort op zit. Hij zou juist het verschil moeten maken in dit soort wedstrijden.

Ook oratmangoen speelde begin vorig jaar de sterren van de hemel en is nu toch tegenvallend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Walter

Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 10:34:14
Je hoopt toch wel een glimp op te vangen van zn kwaliteiten.
Dat zijn niet de kwaliteiten die muhren wel heeft. Muhren krijgt elke wedstrijd wel minimaal 3 kansen door zijn manier van vrijlopen in de 16. 1e paal, 2e paal, inzakken etc. Pouwels zag ik alleen maar afwachten waar de bal komt. Kijk bv naar die bal die Antonia  rechts naast schoot. Pauwels huppelt mee i.p.v. de verdediging open te trekken . Dat is de ervaring en inzicht die hij mist

sunderland

Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 10:34:14
Je hoopt toch wel een glimp op te vangen van zn kwaliteiten.
had je rkc uit moeten zien