Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 15:59:27
Sambissa en Schouten waren er toen achterin niet bij,hun vervangers waren Nieuwpoort en ter heide.
Middenveld was hoedemakers,Jacobs,Maulun,toen was Paulissen nog niet basisspeler dus gewoon het sterkste middenveld toen.
En voorin Kallon Muhren en Antonie,toen was de Korte nog niet waar hij nu is.
Dus er stond toen best een goede ploeg,en geen 9 vervangers zoals er nu was.
En wat mij het nou schelen dat Boschaard een oortje in heeft,vd Heide ziet nooit wat je op het veld ziet.
Plus Henk heeft dat gewoon nodig Sandor naast hem.
Sandor ziet het tactisch gewoon het beste.
Jij bent ook niet serieus te nemen, gevalletje laat maar en niet meer op reageren!
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.

Vrij duidelijke uitleg van Henk aan het begin van dit interview: https://www.youtube.com/watch?v=yDMo1Wql_KI
Kalmte alleen kan u redden.

AL

#3138
Ik kan er totaal niet wakker van liggen dat we eruit liggen.
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben en voor de wedstrijd was nagenoeg iedereen het eens om de basis rust te geven.

denistel

Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.

tegen deden schouten hoedemakers muhren sambissa mac intosch ook niet mee en heb
ik er niemand over gehoord

Bankzitter

Beetje teleurgesteld over het verlies maar liever nu en dan in de competitie.
Een nederlaag zat er aan te komen.

Er zijn seizoenen geweest waar de sterkste elf minder waren dan de reserves nu.... het was gelijkwaardig, kwartje viel verkeerd een keer.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op december 18, 2020, 17:13:16
Vrij duidelijke uitleg van Henk aan het begin van dit interview: https://www.youtube.com/watch?v=yDMo1Wql_KI
Ik vind het een wijze man  :clint
Heel houden deze ploeg, de winterstop is ook relatief kort en ons spelsysteem is heel belastend. Goeie zaak :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2020, 18:09:13
Ik vind het een wijze man  :clint
Heel houden deze ploeg, de winterstop is ook relatief kort en ons spelsysteem is heel belastend. Goeie zaak :proost

Ook als we zondag punten verliezen  :y
Henk, held, bedankt

sunderland


vialli

Gelukkig geen VVV UIT voor de beker :_spank

moodygrunn

Die amateurs van Ajax geloot dus
In Henk en Sandor we trust

Inferno-058

Citaat van: moodygrunn op september 25, 2021, 23:23:32
Die amateurs van Ajax geloot dus
Tja als je dan een amateurclub loot dan is dit wel de meest trieste.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Collingwood

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? ???????? ???? - ?? #???????
? ????????? ?? ???????, ??.?? ???

? De aanvangstijd van het treffen RKC Waalwijk – SC Cambuur op zondag 31 oktober is verplaatst naar 16.45 uur.

#TOTOKNVBBeker
Kalmte alleen kan u redden.