Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Keept de 2e keeper bij AZ ook in de beker?

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 10:10:57
Keept de 2e keeper bij AZ ook in de beker?
Ik denk het niet, want daar hebben Sipke en Arne geen afspraken mee gemaakt.

hobbes

Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 10:10:57
Keept de 2e keeper bij AZ ook in de beker?

Hun tweede keeper was hun eerste keeper, dus dat is sowieso verwarrend.

TopperM

Heeft az ook een technische avond binnen nu en een week?

nannenijpscc

Citaat van: TopperM op februari 22, 2017, 11:26:36
Heeft az ook een technische avond binnen nu en een week?

Ja! daar melden ze ook dat ze het aankomend weekend scoren uit een voorzet :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op februari 22, 2017, 10:51:52
Hun tweede keeper was hun eerste keeper, dus dat is sowieso verwarrend.

Dat is bij ons ook zo  :y :y
Henk, held, bedankt

Gasgeve

Hoe zit het met de hotzone in Alkmaar?

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(

Ik ben benieuwd wat je post als we de finale halen.
MI-Sider for Life

denistel

Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 14:01:39
Hoe zit het met de hotzone in Alkmaar?

die bestaat uit weghorst jahanbaks bel hassani dos santos tankovic seuntjes en rienstra

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 22, 2017, 14:16:03
die bestaat uit weghorst jahanbaks bel hassani dos santos tankovic seuntjes en rienstra
Dan is het aan ons om dit stel af te koelen en in te vriezen.

Unknown


Noordcambuur

Geweldig er gaan steeds meer cambuursupporters op thuistribunes plaats nemen |:)

Cambuur123


speculeter

Straks zitten er nog meer cambuur supporters al die van Az?

058-4life

Als je dit AZ zo ziet stuntelen ga je er nog in geloven ook!  |:) VOL GASS OP DIE LUI!!