Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

2 ballen de 2e ring in.... Zo onnodig dit.... Maarja wel mooi toernooi alsnog... Wel gewoon zelf verknald hier...

Marc S

Zonde.. maar we kunnen trots zijn.

zeewolde

#1562
Foeke de naaier ook nog lachen naar die Krul :(

Bernardo


V-man

ben helemaal kapot! wat is dit KUT!!!!!!!!

denistel

3 zeer zwakke penalty,s helaas verder alles gegeven wat je had en Nienhuis
prima gekeept grote klasse.

zeewolde

Ook mooi interview van Sipke net. Mooi verwoord.

En belangrijkste: sterk gespeeld en geweldige fans!

Wat een geweldig gezicht op de hoofdtribune

PePe

Manus zo laat inbrengen snap ik nog, maar dan ook een strafschop laten nemen niet! Achteraf gezien, had Hoefdraad moeten blijven staan, omdat Lilipaly en Tissoudali minder in de wedstrijd zaten. Monteiro had de 5e strafschop moeten nemen. Respect voor Barto dat hij z'n verantwoordelijkheid nam. Jammer niet naar kuip, geweldig gespeeld.

legeips

Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 00:00:55
Ook mooi interview van Sipke net. Mooi verwoord.

En belangrijkste: sterk gespeeld en geweldige fans!

Wat een geweldig gezicht op de hoofdtribune

Zeker mooi gesproken...

Maar bij de wissels was ik de beste man wederom kwijt..

Jammer, su dichtbij, dat doen we niet snel weer..

EdsjeSCC

Waarom zou je hem dan nog zo laat in brengen als hij geen penal hoeft te nemen? :?

Ik zag het zelf al gebeuren dat hij hem ging missen omdat hij speciaal er in werd gezet om de penal te nemen.. hoort toch ook helemaal niet bij cambuur en hoe erg wil je de druk op die jongen opvoeren

buremer

4,5 uur gestaan en de longen uit mijn lijf geschreeuwd. Helemaal naar de klote, maar toch trots  |:)

zeewolde

Citaat van: legeips op maart 03, 2017, 00:21:39
Zeker mooi gesproken...

Maar bij de wissels was ik de beste man wederom kwijt..

Jammer, su dichtbij, dat doen we niet snel weer..
waarom? Blackson had het heel lastig en Hoefdraad was niet best op die ene grote kans na.
Mannes inzetten voor alleen een penalty snap ik ook niet.

Enige wat mij tweede helft opviel dat niemand meer probeerde rustig over te spelen, hierdoor kom je tissoudali en lilipaly ook weinig gebruiken.

Collingwood

Toch wel genoten hoor. In de eerste helft van een knap uitgevoerd strijdplan met redelijk voetbal. Daarna van een team dat met geweldige vechtlust voor elke meter knokt. Van een uitblinkende Nienhuis. Van de geweldige support vanaf bijna alle tribunes. Het is erg zuur hoe we er uiteindelijk uit gaan (zeer slechte penals van met name Schilder en Mannes), maar de trots overheerst. Ook natuurlijk met de wedstrijden tegen Ajax en Utrecht in het achterhoofd.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Man o man. Wat waren we dichtbij.  En wat scheelde het of Nienhuis had een standbeeld gekregen. Wat een pot van die kerel.

Zo klote, maar oh zo trots. Wát een club en Wát een fans vandaag in Alkmaar.
En nu eerst verwerken met een pils verdomme. :hein 

PePe

#1574
Knappe prestatie, zeker als je naar DKV kijkt , die daar met 3 - 0 aan de kont kreeg!!
We kunnen een trapje hoger, wel in het linker rijtje goed mee komen!!