Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

V-man

 die v/d water juicht wel heel nadrukkelijk  :(

De Gast

En juichen dat ie doet.. vies ventje.

drg

Die juicht alsof die hier weken naar uit keek

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 17, 2024, 20:54:40
Diemers nog twee keer prima kans op een goal
Iets zelfzuchtiger....
dat viel mij ook op. 1 best schot en dat had nog 2 x gekund. Doe dat dan

CambuurAmersfoort

Vieze rat is het.
ordinair vies figuur met geen greintje fatsoen.

Noordcambuur


sunderland

Citaat van: drg op december 17, 2024, 21:15:43
Die juicht alsof die hier weken naar uit keek
laat um. Degradeert toch

sunderland

#4148
Van Mullem Jezus wat een kans en krijgt de bal weer niet weg

Destroyer

Ophouden met die aai over bol mentaliteit. Reiziger is TE LICHT
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurArnhem

Ok?, dan nu inderdaad maar de focus op vrijdag.

sunderland

Wat een blunder. Keeper ?.2 x fout

Poetser

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 17, 2024, 21:16:18
Vieze rat is het.
ordinair vies figuur met geen greintje fatsoen.

Ach joh.. verstandelijk vermogen van een 8 jarige.

Laat gaan.

NRG

Jammer.. In tegenstelling tot velen hier geniet ik altijd van de beker.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 17, 2024, 21:33:00
Wat een blunder. Keeper ?.2 x fout
geen basiself keeper moet de bank nog maar even warm houden.