Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: 666 op december 20, 2017, 08:15:01
Ik vond Schils en Schilder lekker spelen en af en toe Isa.. Voor de rest was het niet echt goed, lekker lopen met de bal mooi man.
en kippie was ook redelijk

Agy

Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 08:16:31
en kippie was ook redelijk

Vooral toen hij op Smeets zijn positie ging spelen ging mede door hem het tempo omhoog. Maar kan en moet nog wel veel beter.

En ja sorry Sunderland, ook ik vond Peersman wel goed spelen.. ;)

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 23:48:45
trainer was er.Was zwaar terecht tegen die amateurs en was je er noord ? Noordsucker
waarom reageer je zo Sunderland,natuurlijk was ik er. :y

Noordcambuur

Citaat van: Lwd79 op december 20, 2017, 05:56:56
_O_
Azijnpissers op dit forum. Kan beter het  Richard en wiekie forum heten. De mening van een ander doet er toch niet toe of wordt als belachelijk afgedaan.
je moet zo denken ze hebben niet verstand de tokkies :y

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op december 20, 2017, 07:32:32
Huh? Jij zou toch niet gaan?
het is een forumtoeschouwer  :y overal commentaar op.
Ze gunnen Sipke en jan niet de overwinningen wat een triest volkje.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 09:04:12
het is een forumtoeschouwer  :y overal commentaar op.
Ze gunnen Sipke en jan niet de overwinningen wat een triest volkje.
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?

666

Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 08:16:31
en kippie was ook redelijk

Die speelde idd ook redelijk en wat agy schrijft klopt ook. Op de positie van Smeets was hij beter dan ervoor.  Alleen altijd maar naar de achterste linie van de tegenstander sprinten zonder gedachte, dat begrijp ik niet. Je momenten kiezen en niet bij iedere bal bij onze centralen achter de spitsen staan.

Maar Agy, vond jij Peersman echt goed spelen  :? Ik vond hem echt niet goed. Op het einde van de wedstrijd leek het nog wat, maar hij daarvoor liet zien  :wall. Maar zo zag ik het.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 09:41:58
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?
ja maar ik zit in het stadion en Sunderland niet en dat is net het verschil.

CamLeeuw

Citaat van: CamLeeuw op december 19, 2017, 15:31:17
Deze bekerwedstrijd moet minimaal met 3-0 gewonnen worden.
Net wat ik al zei. 8)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 09:41:58
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?
en met dijkhuizen heb ik altijd gezegd dat het geen trainer voor ons was maar marinus wou graag naar een club waar hij warme herinneringen aan had.
Bij elk interview had hij het over ik wel nog graag trainer worden van Cambuur.
Maar zo ken ik er nog wel een paar......

Noordcambuur

Citaat van: CamLeeuw op december 20, 2017, 10:07:40
Net wat ik al zei. 8)
hest ook ff een toto ingevuld... _O_

CamLeeuw

Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Galdiano

Wat was Mathieu slecht!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

We zitten weer bij de laatste 8 en hoevaak gebeurd dit nou bijna nooit,afgelopen seizoen hebben we op een haar na de finale gemist.
We moeten trots zijn op Cambuur en morgenavond afwachten wie er gekoppeld wordt met onze trots. |:)

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:17:38
Wat was Mathieu slecht!
nou viel wel mee hoor heb je die actie wel gezien van hem waar steenvoorden uit scoorde.