Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bubba

Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2017, 23:22:57
Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.
trainer was er.Was zwaar terecht tegen die amateurs en was je er noord ? Noordsucker

richard

Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 23:45:40
dou bist niet goed bij dien hoofd.Was wel mooi in de 85 ste minuut deed Peersman wat goeds en ik zei tegen Richard let op dit onthouden ze . En idd :_schater

_O_ _O_

Drumfather SCC

#1938
Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2017, 23:22:57
Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.

* Afbeelding verwijderd door admin, hou het netjes en beleefd *

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 19, 2017, 22:48:15
Wel twee echte spitsengoals (één onterecht afgekeurd) en een assist. Handelingssnelheid nog te laag, maar dat zal waarschijnlijk alleen maar beter worden door het spelen van wedstrijden.
ik ben wel met buba eens dat Robertha echt te kort komt. Vooral positioneel en ook technisch tactisch ver onder de grens.

sunderland

#1940
Citaat van: Drumfather SCC op december 20, 2017, 00:14:54

* Afbeelding en tekst verwijderd door admin, hou het netjes en beleefd *
:thumbsup

Collingwood

Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 00:23:59
ik ben wel met buba eens dat Robertha echt te kort komt. Vooral positioneel en ook technisch tactisch ver onder de grens.

Op dit moment zeker, vooral tactisch en positioneel. Technisch vind ik het nog wel meevallen. Hoe hij zich nog gaat ontwikkelen (hij is pas 19 en heeft nog amper serieuze wedstrijden gespeeld) durf ik niet te voorspellen, en ik schrijf hem zeker nog niet af.

In ieder geval duidelijke noodzaak om een topspits te halen in de winter.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Lwd79

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:23:08
Helemaal niks kerel, door de week drink ik niet en ik gebruik ook geen drugs of andere rotzooi.

Is aan je domme praat anders niet te merken 

Lwd79

Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2017, 23:22:57
Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.

_O_
Azijnpissers op dit forum. Kan beter het  Richard en wiekie forum heten. De mening van een ander doet er toch niet toe of wordt als belachelijk afgedaan.

richard

Citaat van: Lwd79 op december 20, 2017, 05:56:56
_O_
Azijnpissers op dit forum. Kan beter het  Richard en wiekie forum heten. De mening van een ander doet er toch niet toe of wordt als belachelijk afgedaan.

Heb je staan klappen in de rust of heb je ook meegefloten met 98% van het publiek gister, na de eerste helft?

hobbes

Citaat van: richard op december 20, 2017, 07:25:01
Heb je staan klappen in de rust of heb je ook meegefloten met 98% van het publiek gister, na de eerste helft?

Huh? Jij zou toch niet gaan?

Lore

Citaat van: CamLeeuw op december 19, 2017, 15:31:17
Deze bekerwedstrijd moet minimaal met 3-0 gewonnen worden.

:proost

666

Ik vond Schils en Schilder lekker spelen en af en toe Isa.. Voor de rest was het niet echt goed, lekker lopen met de bal mooi man.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 00:30:20
Op dit moment zeker, vooral tactisch en positioneel. Technisch vind ik het nog wel meevallen. Hoe hij zich nog gaat ontwikkelen (hij is pas 19 en heeft nog amper serieuze wedstrijden gespeeld) durf ik niet te voorspellen, en ik schrijf hem zeker nog niet af.

In ieder geval duidelijke noodzaak om een topspits te halen in de winter.
die assist was ook omdat hij zelf de bal waardeloos aannam.Schrijf hem ook niet gelijk af maar zijn basis kwaliteiten