Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Goede overwinning. Eerste helft matig, veel te slordig om GVVV overhoop te spelen. Tweede helft goed om te zien dat je gewoon twee klassen beter bent dan hen als de passing secuur is en het tempo hoog ligt. Op naar de kwartfinale, hopelijk weer thuis!
Kalmte alleen kan u redden.

Jubilee67

Klopt Fred Grim zat "incognito" bij ons op Oost. Wilde volgens eigen zeggen de wedstrijd eens vanaf Oost bekijken ??
Dat we beter zijn is logisch, of we winnen is een tweede

Bubba

#1907
Ach, uiteindelijk een leuke pot. Smeets slecht, Mathieu slecht. Peersman, Schils, Steenvoorden goed. Kallon redelijk. Robertha toch echt te licht.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

ChantiSCC

Peersman goed zie ik dat daar nou staan

666

Mooi een rondje verder... Maar waarom wil iedereen zo lang met de bal lopen  :? Alle snelheid uit het spel en dan de aannames van de meesten  :wall maar goed, zoals ik al zei rondje verder.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

Citaat van: Jubilee67 op december 19, 2017, 22:13:49
Klopt Fred Grim zat "incognito" bij ons op Oost. Wilde volgens eigen zeggen de wedstrijd eens vanaf Oost bekijken ??

Zeker als Kerstman?

Collingwood

Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 22:21:16
Robertha toch echt te licht.

Wel twee echte spitsengoals (één onterecht afgekeurd) en een assist. Handelingssnelheid nog te laag, maar dat zal waarschijnlijk alleen maar beter worden door het spelen van wedstrijden.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op december 19, 2017, 22:12:57
Goede overwinning. Eerste helft matig, veel te slordig om GVVV overhoop te spelen. Tweede helft goed om te zien dat je gewoon twee klassen beter bent dan hen als de passing secuur is en het tempo hoog ligt. Op naar de kwartfinale, hopelijk weer thuis!

Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.

AL

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 22:54:23
Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.

:R :R

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 22:54:23
Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.

Jij moet je doodschamen. En dat noemt zich supporter.

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op december 19, 2017, 23:01:05
Jij moet je doodschamen. En dat noemt zich supporter.

Vertel........

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:03:31
Vertel........

Wat ken mij die kwartfinale schelen??? :|

speculeter

Als ik hier de baas was was die wiekie1969 allang van dit forum geflikkerd  :R

Stanley

Assist Peersman was zuiver doelpunt,bal via de borst. Uitslag had vier nul moeten zijn.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:04:57
Als ik hier de baas was was die wiekie1969 allang van dit forum geflikkerd  :R

Toe juh spuit 11