Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: zeewolde op december 14, 2016, 13:34:05
Ik maak me drukker om Peersman. Waarom geen Steenvoorden of Toko erin?

Toko geblesseerd

Hendrikscc

Heeft iemand misschien meer informatie over de blessures  ?
Ik weet dat Kip over 2 á 3 maanden weer terug is (hopelijk).
Zijn de anderen (N'Toko (hamstring), Hemmen (buikspier), D. Bakker (hamstring), Gyasi (lies) en Van Deelen (enkel)) in staat om mee te gaan naar het trainingskamp in Spanje begin januari?

DayDreamer

Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:52:40
must wel verdedigers hevve die het aan kunnen toch.en er zitten 9000 cambuur
supporters en niet om ze 1 of 2 keer bij de ajax goal te zien althans ik niet.
normaal ben je toch kansloos tegen die lui dus dan liever 2-5 plat dan 0-2
maar das mijn mening.

:thumbsup

denistel

Citaat van: Hendrikscc op december 14, 2016, 13:51:28
Heeft iemand misschien meer informatie over de blessures  ?
Ik weet dat Kip over 2 á 3 maanden weer terug is (hopelijk).
Zijn de anderen (N'Toko (hamstring), Hemmen (buikspier), D. Bakker (hamstring), Gyasi (lies) en Van Deelen (enkel)) in staat om mee te gaan naar het trainingskamp in Spanje begin januari?

lijkt mij wel daar moeen ze zich klaar stomen voor de 2e seizoenshelft

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op december 14, 2016, 13:34:05
Ik maak me drukker om Peersman. Waarom geen Steenvoorden of Toko erin?
Spelen met Nienhuis en Peersman is de goden verzoeken.

Treb

Ik heb paar weken terug 2 kaarten besteld online, weet iemand hoe je die kaarten kan downloaden vanuit de online ticket omgeving?

Lore

Citaat van: Treb op december 14, 2016, 17:05:03
Ik heb paar weken terug 2 kaarten besteld online, weet iemand hoe je die kaarten kan downloaden vanuit de online ticket omgeving?

Ik kreeg ze per mail opgestuurd

Treb

Ja ik ook, maar ik had ze in ongewenste map en na 10 dagen wordt die automatisch verwijderd.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Treb op december 14, 2016, 17:15:18
Ja ik ook, maar ik had ze in ongewenste map en na 10 dagen wordt die automatisch verwijderd.
Als je mazzel hebt staat de link nog in je geschiedenis.

denistel

kest het beste contact opnemen met cambuur denk ik.

Treb

Loop morgen wel even naar Niels toe.

denistel

als het goed is kun je em ook nog steeds zelf uitprinten toch,

666

Citaat van: Vlampiep op december 14, 2016, 16:14:16
Spelen met Nienhuis en Peersman is de goden verzoeken.
En met Blackson en Andersom.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Blom gisteravond afgevoerd in een ME Wagen was video scheids bij Zwolle - Utrecht :_schater

666

Citaat van: denistel op december 15, 2016, 07:21:44
Blom gisteravond afgevoerd in een ME Wagen was video scheids bij Zwolle - Utrecht :_schater

Ik vond het ook geen penalty, dit belooft wat voor vanavond. Of hij draait bij of hij draait door  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander