Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 21:13:02
Wel jammer dat Ajax uitgeschakeld is ik had ze graag thuis willen loten?

Dan maar de club die ze uitschakelde  :devil

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:43:31
Hercules :_schater
is wel te doen wel jammer weer een uitwedstrijd.

Noordcambuur

Citaat van: Marc S op december 21, 2023, 22:44:16
Dan maar de club die ze uitschakelde  :devil
klopt Marc S. Ik hoop dat we de laatste 8 kunnen bereiken?..maar ik heb hoop.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:45:09
is wel te doen wel jammer weer een uitwedstrijd.

Of je nou Ajax, Cambuur of Telstar bent, je mag gewoon niet verliezen van een 4e klasser. En we zijn gewaarschuwd nu, dat is ook een voordeel.

Vol gas naar de laatste 8  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

En Cambuur is gewaarschuwd niet onderschatten daar weten de amsterdammertjes nu wel.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:48:32
Of je nou Ajax, Cambuur of Telstar bent, je mag gewoon niet verliezen van een 4e klasser. En we zijn gewaarschuwd nu, dat is ook een voordeel.

Vol gas naar de laatste 8  |:)
zo zit het kerel knallen  :thumbsup

sunderland

Deze moet geen probleem zijn. Gewoon beste opstelling en niet onderschatten en doen ze nu niet

nee,wel?

word vermoedelijk ook in de galgenwaard gespeeld?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: nee,wel? op december 21, 2023, 23:08:46
word vermoedelijk ook in de galgenwaard gespeeld?
Vol uitvak net als de vorige keer  8)
Henk, held, bedankt

denistel

met alle respect voor die lui maar je moet zelf scherp zijn dan
win je deze pot en 80.000

Bankzitter

En wie weet weer een mooie loting? nog 2 topclubs , verder toch vooral wat kleinere clubs.

michello

#3447
Er lijkt weer iets mogelijk. Kwartfinale moet normaal gesproken gewoon lukken, maar we zijn gewaarschuwd.
Zou daarna wel fijn zijn om een thuiswedstrijd tegen Excelsior ofzo te loten.. :koffie

Stiens

Citaat van: michello op december 22, 2023, 09:10:21
Er lijkt weer iets mogelijk. Kwartfinale moet normaal gesproken gewoon lukken, maar we zijn gewaarschuwd.
Zou daarna wel fijn zijn een thuiswedstrijd tegen Excelsior ofzo.. :koffie

Want daar hebben we vorig jaar in de thuiswedstrijd zulke goede herinneringen aan..  :insane :insane  :proost

michello

#3449
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:45:09
is wel te doen wel jammer weer een uitwedstrijd.

Pak de cijfers er nog maar eens bij, we spelen onder Henk uit (ook dit seizoen weer!) beter dan thuis. Dit is onder Henk al jaren het geval. Dus wat dat betreft kom ik terug op mijn vorige post. Excelsior uit, mochten we de kwartfinale halen.  8P