Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Mijn broer heeft 4 kaarten voor thuisvak is heel makkelijk te verkrijgen :thumbsup

DayDreamer

Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

En?

Ronnie tng

Citaat van: Noordcambuur op februari 13, 2017, 16:52:38
Mijn broer heeft 4 kaarten voor thuisvak is heel makkelijk te verkrijgen :thumbsup

Ik heb er ook 5!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op februari 13, 2017, 16:52:38
Mijn broer heeft 4 kaarten voor thuisvak is heel makkelijk te verkrijgen :thumbsup

Wel keurig met die klappertjes klappen he?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2017, 17:01:55
Ik heb er ook 5!
Mijn zoon is jaren lang sk houder en ik al meer dan 30 jaar.
Hij had het voornemen om voor mijn verjaardag een kaart te geven voor de halve finale en een voor zich zelf.
Omdat hij en ik niet over een uit kaarten beschikken heeft hij er onlangs twee aangevraagd.
Hij kreeg te horen dat dit wel enkele weken kon duren voordat hij deze kon ontvangen.
Om toch een twee kaarten te kunnen bemachtigen heeft hij enige uren in de rij moeten staan, maar toen werd er al aangegeven dat alle beschikbare kaarten waren verkocht.
Jammer dat er geen restrictie zit aan het aantal te verkopen kaarten van de supporters die wel eens een uitwedstrijd hebben bezocht.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 13, 2017, 18:00:58
Wel keurig met die klappertjes klappen he?
kaarten waren uitverkocht toch dan ga je toch elders ff rond kijken niks mis mee toch :_schater

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 18:02:31
Mijn zoon is jaren lang sk houder en ik al meer dan 30 jaar.
Hij had het voornemen om voor mijn verjaardag een kaart te geven voor de halve finale en een voor zich zelf.
Omdat hij en ik niet over een uit kaarten beschikken heeft hij er onlangs twee aangevraagd.
Hij kreeg te horen dat dit wel enkele weken kon duren voordat hij deze kon ontvangen.
Om toch een twee kaarten te kunnen bemachtigen heeft hij enige uren in de rij moeten staan, maar toen werd er al aangegeven dat alle beschikbare kaarten waren verkocht.
Jammer dat er geen restrictie zit aan het aantal te verkopen kaarten van de supporters die wel eens een uitwedstrijd hebben bezocht.

Er zat een restrictie op, 1 kaart pp
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op februari 13, 2017, 19:03:32
Er zat een restrictie op, 1 kaart pp
Maar, hoe is het dan mogelijk dat een aantal op dit forum over 4 en vijfkaarten beschikken?

de Kale

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:12:12
Maar, hoe is het dan mogelijk dat een aantal op dit forum over 4 en vijfkaarten beschikken?

Sorry hoor, maar ben je serieus? Of neem je gewoon de moeite niet om begrijpend te lezen?  :?

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:12:12
Maar, hoe is het dan mogelijk dat een aantal op dit forum over 4 en vijfkaarten beschikken?

En zijn vele supporters die massaal kaarten kopen op AZ tribunes. Dit zijn er 4 en 5 in dit geval. Voor het uitvak is dit dus niet het geval.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: de Kale op februari 13, 2017, 19:17:59
Sorry hoor, maar ben je serieus? Of neem je gewoon de moeite niet om begrijpend te lezen?  :?
Kent oek niet helpe kale, mar ut haar hing mie in de ogen.

michello

AZ heeft ongeveer 10.000 kaarten verkocht tot nu toe.

Noordcambuur

Citaat van: michello op februari 13, 2017, 19:38:19
AZ heeft ongeveer 10.000 kaarten verkocht tot nu toe.
van die 10.000 man zitten genoeg cambuursupporters tussen :y _O_

de Kale

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:27:04
Kent oek niet helpe kale, mar ut haar hing mie in de ogen.

Dan kan je beter het geld wat je zoon aan die twee kaartjes wou uitgeven, besteden aan een kapper. Of opticien.  :D

Vlampiep

Citaat van: de Kale op februari 13, 2017, 20:06:56
Dan kan je beter het geld wat je zoon aan die twee kaartjes wou uitgeven, besteden aan een kapper. Of opticien.  :D
Nee niet doean, sonde fan de poen.