Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

666

Hoeveel kaarten zijn er na vanavond verkocht?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

Het was niet druk, dus ik denk vrij weinig. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten. De BVO zal binnenkort wel met een update komen.

SCCdrachten


Galdiano

Veel zullen vanavond ook nog kaarten halen lijkt mij.
Er zijn 1100 supporters welkom, en zijn 850 verschillende supporters dit seizoen geweest.

Kan je net zo goed vanavond halen.
Aankomende week verwacht ik wel een storm loop.

Ik hoop wel snel een vertrektijd te horen, ivm planning van het werk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bolle

Hoe negatief menig medesupporter er ook instaat op dit moment...

:0= WE GAAN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!  |:)

Ik ben al aan het aftellen en hoop oprecht dat wij onze vakantie met een dag moeten inkorten!  :thumbsup

Baresi

goed bezig qua underdog positie |:) w:) :scc
ps alle vertrouwen in!!!
op naar de kuip sowieso

speculeter

Dikke rijen bij de shop.
Zal vandaag wel uitverkocht raken denk ik!

thankyou

Vanaf volgende week donderdag alleen Bakker het woord maar laten doen voor AZ uit.
Alles voor de focus  :_schater , hopen dat we bij Almere minimaal gelijk spelen en MVV winnen
dan ga je in ieder geval weer met vertrouwen richting Alkmaar |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

thankyou

#CAMBUUR KOMT ER AAN! Het uitvak bij de halve finale tussen AZ en SC Cambuur is met 1100 supporters helemaal UITVERKOCHT!
twitter
Cambuur, Beer & Loyal Mates

El Ma-kri-niii

AZ speelt nog vier wedstrijden tot de halve finale. Ik hoop echt dat ze Cambuur-thuis als een simpel tussendoortje zien.

666

Kunnen ze niet nog meer kaarten regelen voor ons... Het zit daar toch nooit vol.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Jonguh 1100 was al een moeite

666

Citaat van: sunderland op februari 13, 2017, 12:21:20
Jonguh 1100 was al een moeite

En een geweldig en prachtig aantal, maar nu dat binnen is even proberen toch  8).. Nee hoor prima zo, Gasgeve daar.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ChantiSCC

Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

Yellow Army

Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

Ach, het zijn in ieder geval 1100 man met een seizoenskaart. Ik had het erger gevonden als de verkoop op 500 man bleef steken. En ook successupporters moeten eens besmet worden met het Cambuurvirus.
Area 58