Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: okkele op december 19, 2018, 21:50:03
ik had ook beter moeten weten dan hier te komen lezen......

:proost
veel plezier met elkaar,ik ben weer weg.

:_schater :_schater :_schater

sunderland

Nou meneer Hake nu moet je wel ingrijpen na wat je net allemaal zei!

wiekie1969

Citaat van: denistel op december 19, 2018, 21:52:04
ego van personen is belangrijker dan de club schijnbaar
r

Contract van Hake niet verlengen. Su simpel is het.

speculeter

Vd beemt en Etten maar mooi houden en kansen geven.
Afscheid nemen van Schindler Mathieu en Kippersluis.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:56:02
Nou meneer Hake nu moet je wel ingrijpen na wat je net allemaal zei!

Die mut oprotten en snel oek!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op december 19, 2018, 21:57:37
Vd beemt en Etten maar mooi houden en kansen geven.
Afscheid nemen van Schindler Mathieu en Kippersluis.
zo zit het oprotten met deze spelers zijn het geel/blauw niet waard.

speculeter

Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:56:02
Nou meneer Hake nu moet je wel ingrijpen na wat je net allemaal zei!
wat heeft hij gezegd dan?

sunderland

Hij heeft zich vreselijk gestoord aan heel veel dingen

Holwerd voor Cambuur

Wij al het hele seizoen :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

waar ie zelf de leiding over heeft toch

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2018, 22:11:32
Wij al het hele seizoen :X
haha binne we nog vrij rustig bleven.

sunderland

Citaat van: denistel op december 19, 2018, 22:12:33
waar ie zelf de leiding over heeft toch
klopt maar hij gaat toch niet weg dus dan hoop ik dat ie ingrijpt en spelers laat vetrekken

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 22:24:53
klopt maar hij gaat toch niet weg dus dan hoop ik dat ie ingrijpt en spelers laat vetrekken
Hake kan niet spelers laten vertrekken, dat is aan " oans muuske" Foeke.

denistel

er mut eens goed optreden wudde.elke keer weer die verhalen van zus en zo
maar er veranderd niks dus dan heb je niks aan die uitspraken.

justremco

Zonet geloot voor de 2e ronde van de KNVB beker, we spelen uit tegen de winnaar van Silvolde - Goes