Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Mario Been heeft helemaal geliek. Zit geen ziel in dit elftal. Gezapigheid troef. Zit geen gif in.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:40:03
Mario Been heeft helemaal geliek. Zit geen ziel in dit elftal. Gezapigheid troef. Zit geen gif in.
das 100% waar. Trainer brengt er ook helemaal niks in net als vant schip bij Zwolle. Verschil is dat wij geen kwaliteit hebben

wiekie1969

Die Etten ken meer dan dat hele zooitje bij elkaar. Gaat in de winterstop transfervrij weg.

PePe

Cambuur voetbalt zoals Hake praat.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:39:36
noem jij eens 1 die het wel kan belopen dan?

Schindler






:_schater :_schater

Yellow Army

Onbegrijpelijk dat die Etten zo lang op de bank heeft gezeten
Area 58

Yellow Army

We zijn in ieder geval beter dan Feijenoord
Area 58

De Gast

Laatste paar minuten zal het nog even.. nou nou nou.

Goeie reis terug mannen. Misschien de volgende keer 89 minuten eerder even een stapje harder?

Hansi Hansi trekt de juiste concusie: er zit geen gif in dit elftal. Ze kunnen er serieus beter mee stoppen. Stekker eruit.

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:42:14
Die Etten ken meer dan dat hele zooitje bij elkaar. Gaat in de winterstop transfervrij weg.
Wat is dat een verademing tov Schindler  _O_
In Henk en Sandor we trust

wiekie1969

Aan zijn baltechniek zie je meteen dat ie wat kan. Triest dat zo'n jongen nooit meedoet. Wil de reden wel eens weten.

PePe

Schindler gehaald op advies van Hake moet spelen, dom dom .......

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:45:26
Aan zijn baltechniek zie je meteen dat ie wat kan. Triest dat zo'n jongen nooit meedoet. Wil de reden wel eens weten.
ik zag um in de voorbereiding een paar x en dacht leuke speler. Verder las ik hier steeds dat men het belachelijk vond waarom hij geen kans kreeg. Tis idd heeeeel erg vreemd dat ie pas nu mag opdraven

okkele

ik had ook beter moeten weten dan hier te komen lezen......

:proost
veel plezier met elkaar,ik ben weer weg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

ego van personen is belangrijker dan de club schijnbaar

moodygrunn

Citaat van: okkele op december 19, 2018, 21:50:03
ik had ook beter moeten weten dan hier te komen lezen......

:proost
veel plezier met elkaar,ik ben weer weg.
Wat had je gehoopt hier te lezen?
In Henk en Sandor we trust