Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: denistel op december 14, 2016, 08:51:39
daar gaat het niet om toch ze gunnen een 2e keeper de bekerwedstrijden.

ja, het is een beetje mode hé. Overal staat de 2de keeper op goal in de beker. Persoonlijk vind ik dat een gebrek aan professionaliteit. Dan kan je toch ook de tweede links back, de 2de spits of de 2de centrale verdediger opstellen?

Cambuur is een prof-club en daarin moet je de beste zijn om te spelen (behalve als je Peersman bent, dan moet je gewoon op komen dagen  :devil).

de Kale

Citaat van: zeewolde op december 13, 2016, 21:35:37
Die Grot van IJsselmeervogels is wel een leuke spits.

Grapje zeker??

zeewolde

Citaat van: de Kale op december 14, 2016, 11:05:15
Grapje zeker??
Balvast , constant aanspeelbaar. Zag hem gisteren voor het eerst. Alleen weinig echte mogelijkheden gehad om te scoren. Maar was van mij zeker geen grapje. Ook geen idee hoe oud hij is.

denistel

Citaat van: Lore op december 14, 2016, 10:47:14
ja, het is een beetje mode hé. Overal staat de 2de keeper op goal in de beker. Persoonlijk vind ik dat een gebrek aan professionaliteit. Dan kan je toch ook de tweede links back, de 2de spits of de 2de centrale verdediger opstellen?

Cambuur is een prof-club en daarin moet je de beste zijn om te spelen (behalve als je Peersman bent, dan moet je gewoon op komen dagen  :devil).

dkv had mulder er wel in staan.vind ook dat wij gewoon de 1e keeper op moeten stellen
hoor..dat de topclubs hun 2e keeper er op zetten moeten ze zelf weten.

denistel

Citaat van: zeewolde op december 14, 2016, 11:21:36
Balvast , constant aanspeelbaar. Zag hem gisteren voor het eerst. Alleen weinig echte mogelijkheden gehad om te scoren. Maar was van mij zeker geen grapje. Ook geen idee hoe oud hij is.

lastig van de bal te krijgen idd is 26 jaar jeugdopleiding van Vitesse en NEC heeft ie bij gezeten
paar keer bij clubs weggegaan door minder gedrag laatste jaren in het semiprofvoetbal.

Bernardo

Nienhuis, Anderson, El Baad, Schilder, Peersman, Blackson, Bakker, Monteiro, Streek, Barto, Hoefdraad

5 man achterin dus.

denistel

Citaat van: Destroyer op december 13, 2016, 20:04:24
Waarom heb ik nou precies hetzelfde gevoel? Ik proef ook totaal geen beleving meer op de tribune, het veld. \had je vroeger een orkaan van geluid waarbij spelers met angst in de benen de hel van Leeuwarden inkwamen. Tegenwoordig is alles zo mak als een lammetje.

gelatenheid denk ik allemaal lieve jongkjes int veld iedereen praat alles altijd
maar goed enz enz . een club van suurtjes ist wudden. elkaar eens lekker de
les lezen en dan weer verder dat mut kenne hevve we hier al vaker mee maakt
maar dan had je nog wel helden spelers waarvoor je speciaal naar het stadion
kwam zo denk ik er over.

denistel

Citaat van: Bernardo op december 14, 2016, 12:33:25
Nienhuis, Anderson, El Baad, Schilder, Peersman, Blackson, Bakker, Monteiro, Streek, Barto, Hoefdraad

5 man achterin dus.

lekker aanvallend oek  :_schater

hobbes

Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:34:33
lekker aanvallend oek  :_schater

Wat wil je dan? Afgeslacht worden. Twente deed het prima op deze manier.

Collingwood

Opstelling waar ik me redelijk in kan vinden, behalve liever gewoon Zeinstra op goal en Steenvoorden voor Peersman.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: hobbes op december 14, 2016, 12:47:54
Wat wil je dan? Afgeslacht worden. Twente deed het prima op deze manier.

must wel verdedigers hevve die het aan kunnen toch.en er zitten 9000 cambuur
supporters en niet om ze 1 of 2 keer bij de ajax goal te zien althans ik niet.
normaal ben je toch kansloos tegen die lui dus dan liever 2-5 plat dan 0-2
maar das mijn mening.

hobbes

Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:52:40
must wel verdedigers hevve die het aan kunnen toch.en er zitten 9000 cambuur
supporters en niet om ze 1 of 2 keer bij de ajax goal te zien althans ik niet.
normaal ben je toch kansloos tegen die lui dus dan liever 2-5 plat dan 0-2
maar das mijn mening.

Ik win liever met 1-0 uit een smerig countertje in de 90ste minuut ;)

Utekleitrokken

Nienhuis weer onder de lat, omdat het een bekerwedstrijd is?

zeewolde

Ik maak me drukker om Peersman. Waarom geen Steenvoorden of Toko erin?

Spine

Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:34:08
gelatenheid denk ik allemaal lieve jongkjes int veld iedereen praat alles altijd
maar goed enz enz . een club van suurtjes ist wudden. elkaar eens lekker de
les lezen en dan weer verder dat mut kenne hevve we hier al vaker mee maakt
maar dan had je nog wel helden spelers waarvoor je speciaal naar het stadion
kwam zo denk ik er over.
Precies! Kom tegenwoordig naar het stadion voor de gezelligheid en un bitsje ouwehoere.
Anderhalf uur voetbal is een hinderlijke onderbreking.