Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Dus.....Dat is donderdag voorbij en, laat het donderdag kolken.
De beleving is inderdaad op het veld erg slecht geweest, de afgelopen 2 jaar bij de spelers...
We hebben echt een klote tijd achter de rug als supporters zijnde....
Maar langzaam aan vindt ik wel dat de heren spelers wat meer passie laten zien.
De positiviteit moet terug, en ik heb het gevoel dat t terug komt op het veld, op de tribunes!
Laten we donderdag vocaal weer reclame maken door continu te zingen van o.a cambuur leeuwarden ole! :0=

Tukker

Ik kan de pool maar niet vinden voor donderdag ?

2-2 (1-1) Bartooo Streek   5x geel
En door na een zinderende penaltyreeks met een hoofdrol voor Nienhuis  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ChantiSCC

Citaat van: Tukker op december 13, 2016, 20:45:56
Omdat veel bvo's tegenwoordig hun tweede keeper in het bekertoernooi laten keepen. En ik heb liever Nienhuis er donderdag in staan dan zondag.

Sorry maar een keeper moet toch in staat zijn om 2 wedstrijden te spelen in 4 dagen tijd?!

Casuals-lwd

Citaat van: papier op december 13, 2016, 19:37:36
Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.
Want gemiddeld 15-20 euro voor een kaartje is duur, wat een onzin zeg.

En daarnaast vind ik Ajax of AZ toch wel een verschil

zeewolde

Die Grot van IJsselmeervogels is wel een leuke spits.

Yellow Army

Citaat van: papier op december 13, 2016, 19:37:36
Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.

Wanneer de recettes gedeeld moeten worden, mag de prijs niet minder zijn dan een normale wedstrijd. Knvb regeltje
Area 58

Batsum

Hoop dat ons ploegje zelfde inzet kan tonen als ijselmeervogels tegen huhu. Dan zie ik nog kans met het publiek erachter

hobbes

Bij Ajax lijkt het deze week alleen maar over de wedstrijd van aankomend weekend te gaan. Hopelijk vergeten ze dat ze donderdag ook moeten presteren

speculeter

Het zit die boeren ook steeds mee zeg :R
Nou dan in de volgende ronde maar tegen ons.

hobbes

Citaat van: speculeter op december 13, 2016, 22:46:59
Het zit die boeren ook steeds mee zeg :R
Nou dan in de volgende ronde maar tegen ons.

En juichen alsof ze net de beker gewonnen hebben, ik zou me dood schamen

Batsum

Hoop dat onze trainers nog een konijn uit de hoed kunnen toveren.

denistel

een paar wilde stieren is beter. :proost

Bernardo

Citaat van: Batsum op december 13, 2016, 22:57:09
Hoop dat onze trainers nog een konijn uit de hoed kunnen toveren.

Niet teveel verwachten van onze TS..

denistel

Citaat van: ChantiSCC op december 13, 2016, 21:09:25
Sorry maar een keeper moet toch in staat zijn om 2 wedstrijden te spelen in 4 dagen tijd?!

daar gaat het niet om toch ze gunnen een 2e keeper de bekerwedstrijden.

El Ma-kri-niii

Zeinstra stond er tegen TEC ook gewoon in, en tegen Rijnvogels Nienhuis. Beiden waren op dat moment eerste keeper, dus morgen reken ik ook op Zeinstra.