Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 20:01:59
Streampje iemand? Of kenne we ut vergete?
niks. Radio geeft aan dat het gezapig is. Iig niet dat Cambuur veel beter is .

CambuurArnhem

#4276
1-0 voor rkc, bah. Vlak na een grote kans voor Balk. N?et zo best van Amofa zo te zien.

fred


De Gast

Daar was vd Ley weer en daar stond Amofa weer te slapen.

AL

Wat staat Amofa daar weer slecht te dekken.

Noordcambuur

Kunnen wie die v/d Leij niet halen al 3x gescoord tegen Cambuur wat een spits maar wij hebben Binder :_schater

De Gast

Ze laten nauwelijks beelden zien en geen enkele kans voor ons clubje. Doen we ook nog wat of willen we het liefst zo snel mogelijk de bus weer in?

Yellow Army

Foutje Amofa. Spits mag daar nooit voor de man komen
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op oktober 29, 2025, 20:56:05
Ze laten nauwelijks beelden zien en geen enkele kans voor ons clubje. Doen we ook nog wat of willen we het liefst zo snel mogelijk de bus weer in?
snoepreisje :y

fred


fred


CambuurArnhem

2-0 meteen na de rust, zonde.

Trainert!

Citaat van: fred op oktober 29, 2025, 21:07:26
2-0 doei


Wederom een snelle tegengoal na rust. Gebeurd te vaak

CambuurArnhem

O, 2-1 door R?LKE. Dat is wel de laatste van wie ik nog een doelpunt had verwacht. Mooi.

Stiens

2-2 Penalty Diemers