Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: speculeter op september 20, 2016, 18:50:42
Toch blijft het beschamend natuurlijk.


Het IS beschamend. Dit kest toch niet goed praten of wel????

denistel

Citaat van: wiekie1969 op september 20, 2016, 19:17:52

Het IS beschamend. Dit kest toch niet goed praten of wel????

ze wouden werken aan vastigheden nou knap lukt :rodekaart

denistel

hunte 2x voor VVV

Yellow Army

Citaat van: denistel op september 20, 2016, 19:29:46
ze wouden werken aan vastigheden nou knap lukt :rodekaart

Nou die vastigheden zijn er anders wel: veel balbezit zonder rendement, amper kansen creƫren en de weinige kansen die je krijgt verprutsen
Area 58

Viper



Maas met de rug tegen de muur :_schater

PePe

We mogen eigenlijk wel blij zijn met die 0 - 1, er zijn ook profclubs die verliezen van de amateurs!!

Dokkumer

Citaat van: Viper op september 20, 2016, 19:49:53


Maas met de rug tegen de muur :_schater
Valt me nog mee dat Henk A. er nog niet met sien dikke belich voor staat :devil

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op september 20, 2016, 20:07:51
Valt me nog mee dat Henk A. er nog niet met sien dikke belich voor staat :devil
het scheelt niet veel anders.

John Hiatt

Vanmiddag toch afgereisd naar Katwijk, vrij vervoer eindelijk! Maar wat was dit slecht! De eerste helft was om te janken, de tweede stond het iets beter en kwam Cambuur niet meer in gevaar. Blackson en nummer 7 geblesseerd, denk niet dat die vrijdag spelen. Bosz is echt dramatisch. Heeft wel een goede trap, maar verdedigend laat hij wel erg veel steken vallen. Van de Streek blijft erg ongelukkig spelen. Hij komt wel een aantal keren in scoringspositie, maar dan lukt het laatste stukje net niet. Monteiro liep opnieuw als een kip zonder kop over het veld en was boos toen hij werd gewisseld. Kip hoort op de 10! En daarvoor moet een spits staan! Denk dat de voorhoede vrijdag zal bestaan uit Houtkoop, Hoefdraad en Barto.

We zijn een ronde verder, maar vraag niet hoe. Het missen van kansen verheft Cambuur tot kunst!

Yellow Army

Wie is nr 7? Gyasi?
Area 58

Cor

Hiatt niet eens commentaar op Nienhuis? Moet hij een wereldpartij gekeept hebben  :_schater

John Hiatt


John Hiatt

Citaat van: Cor op september 20, 2016, 21:33:54
Hiatt niet eens commentaar op Nienhuis? Moet hij een wereldpartij gekeept hebben  :_schater

Excellent. Geen enkel schot op doel geweest wat t vermelden waard was. In de eerste helft hadden die lui 1 hele grote kans, toen stond onze tuinkabouter weer helemaal uit positie. Maar de bal ging net naast. Dus voor zijn doen, heeft hij het uitstekend gedaan. Al blijft het behelpen..... Heb hem de hele wedstrijd alleen dit horen schreeuwen: vooruit, vooruit..... Daar kun je wat mee als ploeg....

Cor

Citaat van: John Hiatt op september 20, 2016, 21:39:19
Excellent. Geen enkel schot op doel geweest wat t vermelden waard was. In de eerste helft hadden die lui 1 hele grote kans, toen stond onze tuinkabouter weer helemaal uit positie. Maar de bal ging net naast. Dus voor zijn doen, heeft hij het uitstekend gedaan. Al blijft het behelpen..... Heb hem de hele wedstrijd alleen dit horen schreeuwen: vooruit, vooruit..... Daar kun je wat mee als ploeg....

Machtig mooi. Klasse dat je er was. Hopen dat hij vrijdag weer zo'n partij keept.

hobbes

Dkv achter tegen de Graafschap.