Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Antonie moet meer energie in de wedstrijden steken. Is volgens mij in z'n hoofd al met stoppen bezig.

hobbes

#3001
Komt de wedstrijd eigenlijk wel op tv?

Fox 2 zie ik net, waarom niet op 1 ipv Heracles tv?

Vlampiep

Citaat van: hobbes op december 17, 2020, 08:32:04
Komt de wedstrijd eigenlijk wel op tv?

Fox 2 zie ik net, waarom niet op 1 ipv Heracles tv?
De willekeur van Fox houdt mij tegen mij te abonneren.
Hopelijk is er wel een rechtstreeks verslag op omroep Abe.

Tanjajeah

Citaat van: hobbes op december 17, 2020, 08:32:04
Komt de wedstrijd eigenlijk wel op tv?

Fox 2 zie ik net, waarom niet op 1 ipv Heracles tv?

Heeft er volgens mij mee te maken dat Fox 1 bij veel providers het open net is. Topwedstrijden in de eredivisie worden dit seizoen ook altijd via Fox 2 uitgezonden.

hobbes

Citaat van: Tanjajeah op december 17, 2020, 08:46:49
Heeft er volgens mij mee te maken dat Fox 1 bij veel providers het open net is. Topwedstrijden in de eredivisie worden dit seizoen ook altijd via Fox 2 uitgezonden.

Klopt, maar de beker is op het gewone kanaal van Fox (niet sport) te kijken. Dan had deze ook prima op 1 gekund. Gelukkig heeft KPN een actie met 3 mnd gratis |:)

zeewolde

Ze hebben deze bekerronde een aantal op 1 en een aantal op 2.
Fox moet natuurlijk ook gewoon geld verdienen. Alles op open net gooien valt gewoon niet te verwachten.

Wat wel vervelend is als ze competitie wedstrijden op kanaal 4 gooien. Dat is volgens mjj tegen de afspraken die ze gemaakt hebben.

speculeter

Zondag weer op fox 1.

Galdiano

Jeroen Veldnate (aanvoerder) is afwezig ivm corona.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Citaat van: Galdiano op december 17, 2020, 11:43:20
Jeroen Veldnate (aanvoerder) is afwezig ivm corona.

Die scoorde toch tijdens eerste ontmoeting hier?

Mooie bonus als we vanavond doorgaan!

denistel

Citaat van: Vlampiep op december 17, 2020, 08:44:52
De willekeur van Fox houdt mij tegen mij te abonneren.
Hopelijk is er wel een rechtstreeks verslag op omroep Abe.

fox mooi int pakket kest alles zien

denistel

Citaat van: zeewolde op december 16, 2020, 15:42:28
want?

Is toch logisch wat hij zegt?
En aan zinn instelling ligt het niet.

Beetje jammer zulke opmerkingen

zijn instelling misschien niet maar hij geeft in wedstrijden nou ook niet de indruk
ten koste van alles er voor te gaan.is slap in duels en trekt zijn pootje eerder terug
dan er in te knallen. en maakt 2 a 3 acties per wedstrijd terwijl dat er 6 tot 8 moeten zijn

Vlampiep

Citaat van: denistel op december 17, 2020, 13:17:15
fox mooi int pakket kest alles zien
Sil toch maar ut pakket uutbreide, want voorlopig kenne toch nog niet naar ut stadion.
Fijne wedstried en hopeluk droge ze de Eagles af.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op december 17, 2020, 08:44:52
De willekeur van Fox houdt mij tegen mij te abonneren.
Hopelijk is er wel een rechtstreeks verslag op omroep Abe.

Rare opmerking.. ben je niet in de war met de willekeur aan maatregelen van ons stuntelende kabinet? Wat maakt het jou nou uit op welk kanaal iets wordt uitgezonden.
Pakje shag minder in de maand en abonneren. Stelletje skrapers.

Treb

Citaat van: De Gast op december 17, 2020, 15:31:48
Rare opmerking.. ben je niet in de war met de willekeur aan maatregelen van ons stuntelende kabinet? Wat maakt het jou nou uit op welk kanaal iets wordt uitgezonden.
Pakje shag minder in de maand en abonneren. Stelletje skrapers.

:_schater

Dreet

Citaat van: PePe op december 16, 2020, 23:25:22
Antonie moet meer energie in de wedstrijden steken. Is volgens mij in z'n hoofd al met stoppen bezig.

Ik zou Antonia wel eens op de rechtsbackpositie willen zien. Voor langere periode. Veel meer voetbal dan Doke en Ter Heide denk ik. Dan er overheen klappe in balbezit, met zijn snelheid. Past ook beter in onze spelopvatting.