Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 18:14:02
Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.

Je kunt Bakker of Monteiro doorschuiven als je Noor er in zet. Dat is in principe logischer dan Barto op het middenveld.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

#647
Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 18:14:02
Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.

barto is wel een logische vervanger van vd streek? we spelen 3-5-2 denk ik en noor
kan mooie balletjes geven op de 2 aanvallers dan. we zullen onder druk staan en dan
heb je snelheid en slimheid nodig om die via counters je slag te slaan.

sunderland

Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 18:14:02
Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.
oja is dat zo . Ik vind juist van wel

Bankzitter

Noor viel prima in op de positie van vd Streek. Tissoudali gaat het niet 90 minuten volhouden en zeker geen verlenging. Dan hebben we mooi Noor nog achter de hand.
Dat is niet zo'n gek idee.

Casuals-lwd

Waar wij met een kleine 700 man die kant opgaan, zijn er bij Utrecht slechts 12.500+- kaarten verkocht (Van de 23.000 )

Agy

Tissoudali in bekerduel voor Van de Streek
LC 2 uur geleden   Sport

Cambuur kan geschiedenis schrijven als het er voor het eerst in de clubhistorie in slaagt de halve finale van de KNVB-beker te bereiken. FC Utrecht is woensdagavond de tegenstander.

Reserve-doelman Leonard Nienhuis staat volgens afspraak bij bekerwedstrijden in het doel. De positie van de geblesseerde Sander van de Streek wordt ingenomen door Tarik Tissoudali. Nieuwkomer Stefano Lilipaly zit ook bij de selectie.

Een klein vraagteken is Djavan Anderson. Kan hij niet spelen dan is Jordy van Deelen weer inzetbaar.

Vermoedelijke opstelling: Nienhuis; Anderson, El Baad, Peersman, Schilder, Houtkoop; Bakker, Tissoudali, Monteiro; Hoefdraad, Barto.

Bernardo

Als v. Deelen weer inzetbaar is, stel je die toch gewoon op. Paar klasse beter als Anderson.

Collingwood

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2017, 19:44:55
Waar wij met een kleine 700 man die kant opgaan, zijn er bij Utrecht slechts 12.500+- kaarten verkocht (Van de 23.000 )

Sportief misschien een klein voordeel, financieel jammer. De recette-opbrengsten worden namelijk gedeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op januari 24, 2017, 19:41:18
oja is dat zo . Ik vind juist van wel

Dat vind jij, dat vind ik. Helaas denkt de TS er anders over
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 20:28:42
Dat vind jij, dat vind ik. Helaas denkt de TS er anders over

ja die maken zo vaak keuze,s die vreemd over komen.we zullen het zien.

Hendrikscc

Steenvoorden geblesseerd dus geen centrale verdediger op de bank. Misschien een belofte speler ? Hopelijk is Anderson fit genoeg, anders moet Van Deelen beginnen en hebben we ook geen rechtsback op de bank.

Gasgeve

Vandaag GASGEVE jongens. Geschiedenis skrieve  |:)

Agy

Citaat van: Hendrikscc op januari 25, 2017, 01:26:09
Steenvoorden geblesseerd dus geen centrale verdediger op de bank...

Blackson toch..?? en Bakker kan daar ook spelen.

Bankzitter

Drie CV's in het veld en eentje op de bank, moet genoeg zijn.