Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2021, 22:05:51
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Mrgn zal lastig zat worden
Inderdaad, ik wil hem nu uiteraard ook nog lang niet afschrijven. Want invallen tegen Feijenoord, waarbij we de laatste 20 minuten het middenveld oversloegen en vooral lange bal speelden is moeilijk. Maar de keren dat hij in duel kwam, werd hij wel heel makkelijk weggezet. Hopelijk laat hij vanavond aan de bal mooie dingen zien. Ervaring is dat het lastig voetballen is tegen amateurs, zeker met een andere trainer voor de groep. Dan stropen ze de mouwen extra op. Of ze zakken extreem in,etc.
Anderzijds, nu kunnen we hopelijk wel weer meer het spelletje van de laatste 2 seizoenen spelen: een tegenstander die inzakt snel kapot spelen.

sunderland

Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 05:58:52
Tol is niet geblesseerd. Heeft een oppervlakkige wond op zijn scheenbeen onder zijn sok (ja dat doet pijn) maar kan prima spelen. Leden van de Technische staf pleiten al weken voor Marco in de basis maar De Jong wenst per de vast te houden aan ?zijn basis?, ?vastigheden? en andere in mijn ogen halve excuses om de discussie maar uit de weg te gaan. Heel apart. Tendens hier op het forum is toch ook wel duidelijk bemerk ik.
aldus Tol hemzelf

sunderland

Ik vind Tol ook zeker niet verkeerd maar ik vind ook dat ons centrum tot nu toe niet heeft gefaald.

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2021, 23:00:00
Schei uit man.
Derde klasse.
Dit weekend met 9-0 verloren.
ok? dan moet je dus snel 2 x scoren

Mulattieri

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 09:36:58
Ik vind Tol ook zeker niet verkeerd maar ik vind ook dat ons centrum tot nu toe niet heeft gefaald.

Gefaald is inderdaad een groot woord. Foutjes maakt iedereen.
Wel kun je je afvragen wat verstandig is naar de toekomst. Tol heeft lang contract, misschien dat je daar nog mooi aan kan verdienen. Daarvoor moet je hem veel laten spelen. 

sunderland


sunderland

Ook vanavond kun je het nooit goed doen. Sprak laatst iemand die 6-7 per jaar naar Real Madrid gaat. Als ze 6-0 winnen is de tegenstander slecht en als ze 2-0 winnen hebben ze zelf slecht gespeeld. Ook niks aan eigenlijk

Specuveter

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 09:36:58
Ik vind Tol ook zeker niet verkeerd maar ik vind ook dat ons centrum tot nu toe niet heeft gefaald.
Ik vind persoonlijk Schouten niet top op het ogenblik.
Onzeker en vertraagd de boel ook nog eens.
En maakt op zeker 2 fouten per wedstrijd

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2021, 11:13:51
Ik vind persoonlijk Schouten niet top op het ogenblik.
Onzeker en vertraagd de boel ook nog eens.
En maakt op zeker 2 fouten per wedstrijd
vertragen moet van Ts. Maar als je steeds zo traag speelt kom je als het moet dus te laat of ben je niet scherp

Mulattieri

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 11:00:53
Aldus Tol

Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol

LWD vak 7

Jammer Mullatieri. Mag je inbreng en vaak goede info graag lezen.

Lore

Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 14:11:18
Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol

Zonde man, eindelijk eens iemand die wat objectiever kan kijken.

Laat je niet gek maken door wat zure opmerkingen!

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 11:34:34
vertragen moet van Ts. Maar als je steeds zo traag speelt kom je als het moet dus te laat of ben je niet scherp

in balbezit wel ja niet als we de bal niet hebben.liep zondag voor de 1-2 op een sukkel drafje weg bij de zijlijn dat mag natuurlijk niet

denistel

wut 1-5 a 1-6 denk ik vanavond 2 x uldrikis krastev hoedemakers kallon
mac.

Naastismis

#3194
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.