Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

mugel

Alle credits ook voor Cummins tot nu toe!

Collingwood

Hele domme overtreding...
Kalmte alleen kan u redden.

carlo de leeuw

oerdom van der Laan

zeewolde


Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2018, 22:00:48
oerdom wat een sukkel
Inderdaad erg onnozel, maar was het niet buitenspel vlak daarvoor?

Edit... ff teruggekeken: nee

AL

Bedankt vd Laan!
Nu er maar afhalen. Komt echt tekort

Cambuur Groningen

Het was ook een kwestie van tijd, maar toch erg dom inderdaad. Voor hetzelfde geld blijf je met kunst en vliegwerk overeind. Nu maar hopen op een bevlieging van Robertha, anders wordt het erg lastig

D.H.Skolten

Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!

D.H.Skolten

Waarom blijven wij zulke mongolen halen? Wil Cambuur dan echt niet beter?

zeewolde


Cambuur Groningen

Nou... daar gaat ie vrees ik

AL

Helaas over en uit.

el haj

Twee ontzettend domme momenten.

AL

Maar zat er aan te komen.
Totaal niets maar dan ook niets in te brengen.

Cambuur Groningen

En wat heb ik toch een hekel aan dat fucking Twente. El Hamdaoui, Assaidi, Maher.. Die spelen daar niet voor een appel en een ei. Stelletje fraudeurs