Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes


ChantiSCC

Als je (jong) Ajax vandaag ook weer ziet spelen in zo'n lastige uitwedstrijd..man man man wat voetballen die jochies makkelijk. Word een zware, hele zware avond donderdag.

hobbes

Citaat van: ChantiSCC op december 09, 2016, 00:33:55
Als je (jong) Ajax vandaag ook weer ziet spelen in zo'n lastige uitwedstrijd..man man man wat voetballen die jochies makkelijk. Word een zware, hele zware avond donderdag.

Het enige voordeel is dat Cambuur niks te verliezen heeft.

DayDreamer

Zal wel een jong-ajax aangevuld met 4 spelers vanuit eerste worden.

siepelsjeu

Nog bijna 1000 kaarten in de verkoop waar zijn al die succes supporters gebleven?

Uitvak ook een lachertje met 200 man

sk13

Dit is voor hun een oefenwedstrijd.

Viper

Citaat van: sk13 op december 09, 2016, 15:08:31
Dit is voor hun een oefenwedstrijd.

Dan nog. Als een club met zo'n grote aanhang ons uitvak niet vol krijgt is dat buitengewoon triest.

sk13

Dat moet een ieder ook maar financieel voor elkaar krijgen. Of naar Luik of naar scc.

Casuals-lwd

Citaat van: sk13 op december 09, 2016, 16:00:50
Dat moet een ieder ook maar financieel voor elkaar krijgen. Of naar Luik of naar scc.
Na die 1400 uitsupporters hebben ze nog 998.600 "Supporters". Nepsupporters, Nepclub

Viper

Citaat van: Casuals-lwd op december 09, 2016, 16:04:57
Na die 1400 uitsupporters hebben ze nog 998.600 "Supporters". Nepsupporters, Nepclub

Wat dat betreft heb ik meer respect voor Feyenoord. Ik heb met beide clubs niets, laat dat duidelijk zijn.

sk13

Heb ook helemaal ñiks met ieder andere club. Alleen moet je wel realistisch blijven. Die lui hebben wedstrijden voor het uitzoeken. En dan begrijp ik ook wel dat scc niet hun 1ste keus is. Zeker na het debacle van vorige week. Van onze kant dan.

denistel

ja en half 7 is oek een mooie tijd we hevve zelf de boel nog niet eens vol

Collingwood

Ik hoop op:

Zeinstra; Van Deelen (Anderson), El Baad, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Monteiro, Van de Streek, Bakker; Barto, Hoefdraad.

Zoveel mogelijk ervaring, fysiek, degelijkheid en strijdlust erin. En geen risicogevallen als Peersman en Bosz.
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op december 10, 2016, 11:38:25
Ik hoop op:

Zeinstra; Van Deelen (Anderson), El Baad, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Monteiro, Van de Streek, Bakker; Barto, Hoefdraad.

Zoveel mogelijk ervaring, fysiek, degelijkheid en strijdlust erin. En geen risicogevallen als Peersman en Bosz.

Geen Peersman en Bosz kan ik me in vinden, echter vindt ik Steenvoorden ook niet goed genoeg. El Baad en Schilder in het centrum. Brengt veel meer rust, zijn op elkaar ingespeeld. Bij gebrek aan beter toch maar Houtkoop.. man man man wat een drama is dat zeg. Nu ik dit aan het typen ben besef ik me eigenlijk wat voor kut selectie we hebben, ongelooflijk. Henri bedankt hé! Cambuur nul 020 vijf.

Collingwood

#344
Citaat van: ChantiSCC op december 10, 2016, 12:46:29
Geen Peersman en Bosz kan ik me in vinden, echter vindt ik Steenvoorden ook niet goed genoeg. El Baad en Schilder in het centrum. Brengt veel meer rust, zijn op elkaar ingespeeld. Bij gebrek aan beter toch maar Houtkoop.. man man man wat een drama is dat zeg. Nu ik dit aan het typen ben besef ik me eigenlijk wat voor kut selectie we hebben, ongelooflijk. Henri bedankt hé! Cambuur nul 020 vijf.

Ik vond Steenvoorden tot zijn blessure uitstekend. Echt ijzersterk in de duels. En ik wil met drie centrale verdedigers spelen tegen Ajax hè, dus ook El Baad en Schilder er gewoon in. Als we met twee spelen voorlopig gewoon El Baad en Schilder wat mij betreft.
Kalmte alleen kan u redden.