Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Ach.. Als we van ajax en Utrecht winnen. AZ uitschakelen in de halve finale. Dan moet Vitesse ook kunnen. Toch...

hobbes

Citaat van: PePe op maart 01, 2017, 22:38:03
Hands door Vitesse, waarom wordt de video scheids niet geraadpleegd?

@JanDirkStouten overduidelijk dit , maar KNVB wil geen Sparta of
Cambuur in finale hebben omdat de winnaar van de beker EL ingaat??

Of geen Sparta en Cambuur. Nu Sparta eruit ligt heeft de knvb minder moeite met een stunt van Cambuur

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2017, 20:38:20
Beste Wiekie, ik kom al in ut stadion toen Roelfsma in de spits stond.
Dus kest wel stelle dat ik oek van die selfde stempel bin.
Mar je kenne niet domweg in ut mes fan de teugenstander lope, want daar het AZ te feul kwaliteit foor in de ploeg. We mutte ze op ut mentale vlak sien te feslaan en dat ken as se niet snel score. Dan kreie se ut publiek tegen en ken Cambuur groeie.
Dus laat die "dorpspastoor" maar skuive.
Heee man fijne wetstriet ik sit morgen in ut Afas stadion en ast skeitpapier op is laast ut mar wete, breng ik wel un paar rollen voor dat ik weggaan.

kest toch oek wel behoudener spelen met tissoundalli en lilypaly er in.maar ik denk dat we
juist wel wat gewaagder mutte spelen. tegen de graafschap was deze tactiek een totaal
drama waarom zou je dan weer zo spelen. ik denk dat je hierdoor gewoon minder kansen
krijgt.

SCC-J

Citaat van: hobbes op maart 01, 2017, 22:45:09
Of geen Sparta en Cambuur. Nu Sparta eruit ligt heeft de knvb minder moeite met een stunt van Cambuur

Wat een redeneringen zie ik hier op dit forum voorbij komen.?

Kuzmanovic-Apeldoorn

MATCHDAAAAAAAAY

|:) _O_ |:) |:) _O_ |:)
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: SCC-J op maart 01, 2017, 23:58:16
Wat een redeneringen zie ik hier op dit forum voorbij komen.?


:P

Zuid1991

Hè, hè....Eindelijk matchday!!!!!!
Vandaag is de dag......Er is altijd een kans!!!!!!!
Gas gevuh, vergeet jum sjaal niet!!!!!
Let's make history! |:)

denistel

MATCHDAY gas geven met zien allen een ieder een super Cambuur dag gewenst.

CamLeeuw

Dag van de wedstrijd! Alles uit de kast en er 100% tegenaan vandaag.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

058-4life

Ik voel t aan mien water 1-2 na 90 minuten!  :rodekaart voor een AZ'er, 1660 gekken uut 058!

GAS GEVEUH!!!  |:)

okkele

Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2017, 20:38:20
Beste Wiekie, ik kom al in ut stadion toen Roelfsma in de spits stond.
Dus kest wel stelle dat ik oek van die selfde stempel bin.
Mar je kenne niet domweg in ut mes fan de teugenstander lope, want daar het AZ te feul kwaliteit foor in de ploeg. We mutte ze op ut mentale vlak sien te feslaan en dat ken as se niet snel score. Dan kreie se ut publiek tegen en ken Cambuur groeie.
Dus laat die "dorpspastoor" maar skuive.
Heee man fijne wetstriet ik sit morgen in ut Afas stadion en ast skeitpapier op is laast ut mar wete, breng ik wel un paar rollen voor dat ik weggaan.

er leeft nog iemand die weet wie de stukkene stoel is !

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Unknown

Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Heb nog een kaart (digitaal) vak o. Thuisvak. (Zit wel redelijk dicht bij uitvak)Pm bij interesse.

speculeter

HISTORIE SCHRIJVEN VANDAAG! !??

nannenijpscc

Eindelijk MATCHDAY! Gasgevuh vandaag!! Al sinds 6 uur wakker, wat een zenuwen! |:)

Drumfather SCC

Citaat van: Unknown op maart 02, 2017, 09:35:26
Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Heb nog een kaart (digitaal) vak o. Thuisvak. (Zit wel redelijk dicht bij uitvak)Pm bij interesse.
PM :D