Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 12:15:50
ja en de rest nog op andere tribunes. hercles uit waren oek wel eens 1500
toe we daar de periode wonnen.
jezus,toen was alles nog zwart-wit.  :)
op de bus de stads in , daar ben ik mien ronde petsje kwietraakt.
die domme dingen die we allemaal droegen toen.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 12:15:50
ja en de rest nog op andere tribunes. hercles uit waren oek wel eens 1500
toe we daar de periode wonnen.

1980? toen we in de laatste wedstrijd van de nacompetitie met winst waren gepromoveerd op de Wageningse berg. We verloren dik. Prachtig stadion trouwens.
Henk, held, bedankt

Drumfather SCC

Super veel dank aan Unknown voor het kaartje  _O_
Ik zag 3 minuten terug vanuit mijn kantoor de spelersbus voorbij rijden

Een gevoel van spanning, lichte kippenvel en bravoure trok me door de bealig  :D

Zin aan! Let's write some History  |:)

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 13:16:58
1980? toen we in de laatste wedstrijd van de nacompetitie met winst waren gepromoveerd op de Wageningse berg. We verloren dik. Prachtig stadion trouwens.

4-0
net zo kut als de ds79-wedstrijd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Zijn er nog mensen die een kaartje over hebben? Of weten hoe aan kaartjes te komen?

PM me asjeblieft  :proost

Vlampiep

Citaat van: Drumfather SCC op maart 02, 2017, 13:28:32
Super veel dank aan Unknown voor het kaartje  _O_
Ik zag 3 minuten terug vanuit mijn kantoor de spelersbus voorbij rijden

Een gevoel van spanning, lichte kippenvel en bravoure trok me door de bealig  :D

Zin aan! Let's write some History  |:)
Hef ut selfde gefoel en ken niet wachte.
Mooie actie van Unknow en wens jimme dan oek een wedstriet die we nooit weer fegeete sille.

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 13:16:58
1980? toen we in de laatste wedstrijd van de nacompetitie met winst waren gepromoveerd op de Wageningse berg. We verloren dik. Prachtig stadion trouwens.

daar waren oek heel veel leeuwarders werden hier en daar oek wel wat beuken uitdeelt
alles liep daar dwars door elkaar heen

AlkmaarAZ

Goede reis alvast allemaal, en ik zie jullie vanavond!

Mochten jullie winnen (wat ik en een heel groot deel van Alkmaar met mij verwacht), doe dit wel met sprankelend voetbal, want dat hebben we hier al erg lang niet gezien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 14:11:39
daar waren oek heel veel leeuwarders werden hier en daar oek wel wat beuken uitdeelt
alles liep daar dwars door elkaar heen

Wij waren daar een paar uur van te voren. Zochten we een cafeetje en we belanden in de stamkroeg van de harde kern. Prachtige tijd gehad, maar wel flink dronken.

Ik vond de nederlaag tegen DS veel erger. Tegen Wageningen was het de eerste keer en was het wat onwerkelijk. Tegen DS was het een enorme klap.
Henk, held, bedankt

SCC24

Zijn er nog mensen die een kaartje over hebben?

PM me alsjeblieft  |:)

Destroyer

Wat denkt u zelf?   :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Nog 6 uur en 11 minuten  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LWD vak 7

succes allemaal in Alkmaar en schreeuw ons naar de overwinning.

Vlampiep

Citaat van: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 14:40:11
succes allemaal in Alkmaar en schreeuw ons naar de overwinning.
:0=doean we!!!!!!!!!

666

Ik heb ooit eens een keer in zo'n schommelschip in een pretpark gezeten, ik hef nu hetzelfde gevoel in mien buuk.  :0= vanavond vocaal de baas en Gasgeve op ut veld  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander