Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Goed werk van Bangura :thumbsup

hobbes

En weer gelijk

Galdiano

Leukje potje om naar te kijken. (ondanks de tussenstand)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op december 17, 2020, 19:19:46
Leukje potje om naar te kijken. (ondanks de tussenstand)
yep... weet niet hoe het met jullie is maar ik zit ook redelijk ontspannen te kijken. Wil wel graag dat ze winnen natuurlijk, maar heb niet dat hele zenuwachtige gevoel wat ik bij competitiewedstrijden heb

Treb

We winnen geen enkel duel of de tweede bal.

AL

En dat was penal nummer 2. Gvd!!!

Treb

2 penals onthouden.

Broekje durft m niet te geven.

Noordcambuur

Citaat van: AL op december 17, 2020, 19:23:41
En dat was penal nummer 2. Gvd!!!
jeetje wat een blind paart heeft Gudde gestuurd naar lwd. :(

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2020, 19:27:58
jeetje wat een blind paart heeft Gudde gestuurd naar lwd. :(
vuile lafaard

sunderland

Vind het verder niet raar hoor. Die lui maken steeds een overtreding als we middenveld vrij spelen

sunderland

Bangura en maulun doen het goed

Treb

Breij speel met een zak bakstenen op z'n rug..

AL

#3042
Leuk om te zien.
Inmiddels al wat grote kansen gemist.
Vind Maulun prima spelen en Bangura doet het ook goed.
Wel te hopen dat Muhren niet geblesseerd raakt dit seizoen.
Pouwels kan mij totaal niet imponeren.

Bankzitter

Ik vind het ook gewoon leuk om te zien hoe de reserves het doen.
Competitie zit spanning op, dit niet echt.

Ik vind Pouwels nog wel aardig spelen hoor en Bangura ook prima. Zit nog veel potentie in ook qua leeftijd bij die 2.

Galdiano

Citaat van: AL op december 17, 2020, 19:35:29
Leuk om te zien.
Inmiddels al wat grote kansen gemist.
Vind Maulun prima spelen en Bangura doet het ook goed.
Wel te hopen dat Muhren niet geblesseerd raakt dit seizoen.
Powels kan mij totaal niet imponeren.

Ladan is ook weer terug.
pouwels moet gewoon in ritme komen, is onzeker. Bij Eagles was hij beter.

Breij heel snel wisselen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets