Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Yellow Army

Godsamme wat mooi, heerlijk nagenieten is dit. Vandaag al 2x bijna door een auto plat gereden omdat ik nog steeds met mijn hoofd in de geel/blauwe wolken vertoef.
Area 58

CamLeeuw

Ik moet nog even steeds bijkomen. Tja ongelooflijk dit! Sprakeloos. Begin nu pas langzamerhand te beseffen dat we in de halve finale staan.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Bernardo

Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur heeft tot nu toe zo'n twee ton overgehouden aan het bekertoernooi. Dat zijn inkomsten die vanzelfsprekend niet begroot waren.

Mooie bonus. :thumbsup

Noordcambuur

Dit leverd de club zoveel extra geld op en extra media aandacht denk maar aan,

*inkomsten uit een extra wedstrijd
*aantal nieuwe sponsors

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op januari 26, 2017, 14:27:53
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur heeft tot nu toe zo'n twee ton overgehouden aan het bekertoernooi. Dat zijn inkomsten die vanzelfsprekend niet begroot waren.

Mooie bonus. :thumbsup
ja heerlijk dan moet er nog 2 wedstrijden gespeeld worden :thumbsup

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 13:58:45


Ondanks dat ik de afloop van tevoren weet, is dit filmpje retende spannend. Geweldig die ontlading ook na de winnende penalty. Wat een schitterende prestatie!  |:)

Nu duimen voor een thuiswedstrijd tegen Sparta, dan kun je maar zo de finale halen!
Kalmte alleen kan u redden.

thankyou

Iemand ook nog een samemvatting en compelte penalty serie van een fox o i d ?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

El Ma-kri-niii

Citaat van: thankyou op januari 26, 2017, 15:50:03
Iemand ook nog een samemvatting en compelte penalty serie van een fox o i d ?
Op de site van Veronica kun je de samenvatting wel zien.
Penaltyreeks vanaf de Bunnikside, mooi om te zien:


Yellow Army

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 26, 2017, 15:55:45
Op de site van Veronica kun je de samenvatting wel zien.
Penaltyreeks vanaf de Bunnikside, mooi om te zien:


Skitterend, ik heb hem volgens mij al 8 keer bekeken
Area 58

hobbes

Citaat van: Bernardo op januari 26, 2017, 14:27:53
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur heeft tot nu toe zo'n twee ton overgehouden aan het bekertoernooi. Dat zijn inkomsten die vanzelfsprekend niet begroot waren.

Mooie bonus. :thumbsup

Dan was Utrecht uit een voordeel, de recette wordt gedeeld

Holwerd voor Cambuur

Kristoffer Peterson verlaat FC Utrecht per direct om te gaan spelen voor Heracles Almelo. Beide clubs kwamen donderdag tot een akkoord over de transfersom, waarna de 22-jarige Zweed heeft een contract getekend in Almelo tot de zomer van 2019.

Mooi afscheid gister _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

carlo de leeuw

thuis tegen vitesse en daarna tegen Sparta lijkt mij wel wat.

Lore

"Als wij Cambuur hadden getroffen, hadden we die gewonnen natuurlijk", vervolgt de verdediger, die baalt van de uitschakeling. "We geven de goal weer op een kinderachtige manier weg. Ik moet het nog terugzien, maar het is weer een standaardsituatie waar je hem op verliest. Daar moeten wij slimmer en volwassener in zijn", besluit Bijker.

Wat een zielig mannetje is het ook!