Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: moodygrunn op oktober 29, 2024, 21:39:03
Wel veel inzet en enthousiasme

Ja en zeker niet saai.

moodygrunn

Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:40:19
Behalve bij R?lke tot nu toe.
Bij hem mogen ze wel een chilipeper in de thee doen.
In Henk en Sandor we trust

papier

Is toch ook totaal geen linksbuiten. Los van het feit dat ik nog niet weet wat zijn kwaliteiten dan wel zijn

sunderland

Moeten vooral proberen te voetballen. Die lui ken niks.

oost


sunderland


gobo

Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Noordcambuur

Citaat van: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.
haha klopt wat een draak van een kerel 8P

anderszchristian

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2024, 21:53:05
doet die mee dan?
Tja wie zet die man dan ook op linksbuiten

Bankzitter

Citaat van: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.

En namen verkeerd uitspeken. Van Leeuwen en Uldriks.

CambuurArnhem

Kooistra voor R?lke a.u.b.

papier

Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 22:18:29
Kooistra voor R?lke a.u.b.

Doet nu tenminste een beetje mee. Zie liever Balk even wat gespaard worden. Anderzijds is doorbekern ook wel leik

Noordcambuur

Ik snap de wissels niet  :? wie hebben we nu in de aanval.

drg

allejezus, waarom kan dit anders normaal nooit zo  :_schater

Bankzitter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 29, 2024, 21:36:01
Wel opvallend trouwens: Diemers neemt de corners niet en meteen 2 goals! :devil

Hij heeft zijn trap toch nog wel   |:)