Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(
daaaag finale

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(
klopt dit zijn twee waar ik niks mee heb en twee hele slechte scheidsrechters en dat hebben we weer kunnen zien afgelopen weekend. :_schater

Noordcambuur

Maak maar vast een spandoek met KNVB maffia :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(

Er zijn toch beelden, ze kunnen elkaar nu niet de hand boven het hoofd houden toch
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: speculeter op februari 21, 2017, 13:21:34
daaaag finale

Ach, Blom floot Ajax ook. En wonder boven wonder wonnen we die ook

SCC-J


Yellow Army

Area 58

okkele

Tja,kan altijd nog minder.
Paardebek Nijhuis is er niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

nienhuis keept in ieder geval werd vanavond bekend gemaakt

PePe

Citaat van: denistel op februari 21, 2017, 22:21:34
nienhuis keept in ieder geval werd vanavond bekend gemaakt

Onbegrijpelijk, geen enkele speler krijgt de garantie dat hij speelt, tenzij je heel goed bent.
Waarom krijgt Nienhuis (momenteel de tweede keus keeper) deze garantie wel?
Een domme toezegging, zeker als het niet goed gaat uitpakken.

Aan de andere kant, een uitdaging voor Nienhuis, om te laten zien wat hij kan.

denistel

dat zijn nu 1 keer afspraken he dat de 2e keeper de beker wedstrijden doet
en als je dat hebt afgesproken moet je dat ook na komen of het nu 1e ronde
is of de halve finale.

Galdiano

Het is Nienhuis gegund.
Daarnaast is kwaliteit/matigheid om het even.

Zeinstra vinger blessure las ik ergens?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Zullen wij hem dan maar wel wisselen voor de penalties?

richard

Citaat van: Galdiano op februari 22, 2017, 07:27:23
Het is Nienhuis gegund.
Daarnaast is kwaliteit/matigheid om het even.

Zeinstra vinger blessure las ik ergens?

Ja is even afwachten vandaag hoe dat gaat met zeinstra zat zo te zien een spalk om.