Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Op VP is een supporter van Cambuur heel negatief over Cambuur en Henk de Jong.
Huizem West volgens mij is het geen Cambuur supporter?. 8P

Bankzitter

Zo raar is het toch niet dat er verloren wordt met een verzwakt elftal van een eredivisie team?
Geen enkele reden voor zorg of negativiteit. 

Beul B

iedereen zijn eigen mening, maar het is wel vervelend dat er 1 forumlid is die alleen maar kritiek heeft op van Mullem, hoe hij ook speelt.

AL

Kan er totaal niet wakker van liggen.
Vrijdag vol gas geven. Hopelijk zijn de geblesseerden er weer bij?

PePe

Deze had geen prio, jammer voor de meereizende fans.
Vrijdag GASGEVE.

wiekie1969

In ieder geval duidelijk geworden dat we met deze selectie totaal niks in de eredivisie te zoeken hebben. Rkc heeft 6 punten. 1 keer gewonnen in 16 wedstrijden en 40 doelpunten tegen. Op naar vrijdag.

wiekie1969

Die Vd Water. Zelden zo'n domme man gezien. Daar laat ik het bij.  :proost

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op december 18, 2024, 05:52:00
In ieder geval duidelijk geworden dat we met deze selectie totaal niks in de eredivisie te zoeken hebben. Rkc heeft 6 punten. 1 keer gewonnen in 16 wedstrijden en 40 doelpunten tegen. Op naar vrijdag.

Op basis van een wedstrijd waar eigenlijk niemand zin in had? Ze speelden allemaal op de handrem met het oog op vrijdag.

Bankzitter

Wie wel dan van de huidige KKD?
Had N.A.C wat te zoeken op het hoogste niveau?

Met dit stadion en deze trainer vinden we echt de versterkingen wel als we omhoog gaan.

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op december 18, 2024, 07:25:28
Wie wel dan van de huidige KKD?
Had N.A.C wat te zoeken op het hoogste niveau?

Met dit stadion en deze trainer vinden we echt de versterkingen wel als we omhoog gaan.


eerst maar promoveren, daarna maar verder kijken

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 21:54:44
En zou Minnema dan nog minder zijn :?
Reiziger is denk ik een lievere jongen dan Minnema. :devil :devil
Minnema heeft mij altijd wel vertrouwen gegeven onder de lat.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 18, 2024, 05:52:00
In ieder geval duidelijk geworden dat we met deze selectie totaal niks in de eredivisie te zoeken hebben. Rkc heeft 6 punten. 1 keer gewonnen in 16 wedstrijden en 40 doelpunten tegen. Op naar vrijdag.
wat een onzin. Had het nog wel eens willen zien met de zelfde intensiteit en opstelling van afgelopen vrijdag. Feit is dat Fraser alleen maar reactie en counter voetbal speelt en wij daar vreselijk veel moeite mee hebben. RKC heeft iedere wedstrijd wel redelijk wat kansen maar scoort heel weinig. Ons keeper zag er gisteren bij 3 ballen niet goed uit.

De Gast

Ik snap dat gedoe van focus op de competitie totaal niet. Je merkt aan Henk dat de beker niet serieus wordt genomen en dat slaat natuurlijk over op de selectie. Kunnen we nou echt de beker er niet bij hebben? Wordt dat dan te zwaar.. hoe doen ze dat dan in Engeland, Duitsland etc. Vroeger keek iedereen uit naar de beker.. en nu moet je er maar zo snel mogelijk vanaf zijn want het is lastig  :? Ze maken er mentale doetjes van.

Maar goed..

Vlampiep

Dat iedereen zo verbaasd is over het gedrag van Vd Water. Deze jongen kan echt wel goed voetballen , maar heeft een psychische stoornis die hij niet beheerst op momenten waar de adrenaline hoog is.


Galdiano

Citaat van: Vlampiep op december 18, 2024, 08:41:53
Dat iedereen zo verbaasd is over het gedrag van Vd Water. Deze jongen kan echt wel goed voetballen , maar heeft een psychische stoornis die hij niet beheerst op momenten waar de adrenaline hoog is.

Niet alleen met adrenaline, zelfs met interviews voor of na de wedstrijden zelden zo'n domme speler gezien en gehoors. En het sneue is ook nog dat hij zelf niet eens in de gaten heeft hoe dom hij nou eigenlijk is.  8P

Zo blij dat hij hier niet meer speelt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets