Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

R058

Bijna iedereen speelt dramatisch, maar komt vooral omdat er geen scherpte is want het hoeft toch niet. Vind het toch wel een teleurstelling.

NRG

Zal zondag wel anders moeten..

sunderland

Nou van de nieuwelingen zie ik weinig goeds eerlijk gezegd. De reus wil ik nog wel het voordeel vd twijfel geven

sunderland

Citaat van: R058 op oktober 28, 2021, 20:27:41
Bijna iedereen speelt dramatisch, maar komt vooral omdat er geen scherpte is want het hoeft toch niet. Vind het toch wel een teleurstelling.
wat denk je van dat bejaarde voetbal centraal achterin

Leovardia

M?nsen m?nsen, maak jullie niet su druk.

0-5, a win is a win en we sitte in de koker. Met bekervoetbal weest ut nou eenmaal nooit, dat is een feit. Perfect resultaat. Had oek liever 0-10 had maar 0-5 is beter dan een 0-1.
We binne vaak en snel kritisch, dat is oek wel wat de charme, maar de tendens hier de afgelopen 2 a 3 weken, wurd ik wel us misselijk van.
Kent skele juh.

hobbes

Och, 0-5 winst, de buren hadden ervoor getekend. Nooit in de problemen geweest.

sunderland

Citaat van: Leovardia op oktober 28, 2021, 20:34:15

0-5, a win is a win en we sitte in de koker. Met bekervoetbal weest ut nou eenmaal nooit, dat is een feit. Perfect resultaat. Had oek liever 0-10 had maar 0-5 is beter dan een 0-1.
We binne vaak en snel kritisch, dat is oek wel wat de charme, maar de tendens hier de afgelopen 2 a 3 weken, wurd ik wel us misselijk van.
jij hebt dus niet gekeken. Geeft niet hoor.

zeewolde

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 20:29:29
Nou van de nieuwelingen zie ik weinig goeds eerlijk gezegd. De reus wil ik nog wel het voordeel vd twijfel geven
krastev wil ik ook wel vaker zien.
Doodeman en Kiss niet best, Ter Heiide en vd Meer matig.
Hendriks en Gullit onopvallend.
De 3 slechtsten werden in de rust gewisseld.

Wat me het hele seizoen al opvalt. Hoedemakers heeft nog moeite mer een nivo hoger. En ook vandaag tegen amateurs was het niet best.

R058

Citaat van: Leovardia op oktober 28, 2021, 20:34:15

Ben over de competitie vrij positief (op Fortuna na), maar dit was toch wel teleustellend vond ik. Hebben bijna geen kans gecreeerd uit een goed uitgespeelde aanval en Uldrikis heeft geen voorzet gehad. Had toch graag wat beters gezien.

sunderland

Wat mij vooral opviel is dat Jacobs continu vrij liep en diepte zocht maar dat vooral sambrissa daar helemaal niks van begreep. Steeds die overloop en dan de bal niet krijgen is echt een ding.

Inferno-058

Wat een gezeik hier. Prima resultaat met zoveel wissels zonder ritme. Gister Twente gekeken maar dat was pas met de hakken over de sloot, net zoals dkv trouwens.

Noordcambuur

Mannen gefeliciteerd op naar rkc.
Wanneer is de loting  ;)

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2021, 20:49:03
Mannen gefeliciteerd op naar rkc.
Wanneer is de loting  ;)

Zaterdag

denistel

Sambissa en Kallon speelden geen bal af die had ik na een half uur er al uithaalt

Middenvelders worden nooit ingespeeld zodat we verder kunnen voetballen.

Talloze terug speel ballen vanaf de middenlijn terwijl je alle ruimte hebt.

zal zondag tig keer beter moeten anders wordt het heel lastig

denistel

Citaat van: Inferno-058 op oktober 28, 2021, 20:48:59
Wat een gezeik hier. Prima resultaat met zoveel wissels zonder ritme. Gister Twente gekeken maar dat was pas met de hakken over de sloot, net zoals dkv trouwens.

wel tegen betere tegenstanders en we begonnen met 3 anderen dus bijna basis team