Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Galdiano

#2161
Matchday!!  |:)

Gasgevuh!  :proost

Mouwen opstropen en gaan, die ettertjes van twente keihard aanpakken (Maher, El Hamdaoui Assaidi) |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jandehulk

    Helemaal los....schuim op de bek en niet een meter geven ....come on you boys  :scc

Dokkumer

Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2018, 22:01:24
Klopt geen mols.
De nooijer deed ons de das om.
Hele overdekte staan tribune vol met scc'ers.

1-0 Krijgsman. Mols was inderdaad al 2,5 jaar weg ofzo.

PePe

FC Twente zonder Holla en Lam.

Hendrikscc

Citaat van: PePe op januari 30, 2018, 11:45:35
FC Twente zonder Holla en Lam.

Slagveer is ook absent

Collingwood

Citaat van: AL op januari 29, 2018, 21:58:57
Zou mij verbazen als het geen 532 zou worden.

Cummins
Sai, Steenvoorden,Schilder, vd Laan/el Baad en Houtkoop
Schils, Barto en Rosheuvel
Kallon en Robertha

Klopt dus volledig (Van der Laan erin, El Baad niet).  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Dit lijkt mij ook de meest verstandige opstelling om mee te beginnen mits iedereen snapt hoe je een 5/3/2 speelt. Indien nodig is het in no-time naar een 4-3-3 om te zetten (Barto en/of Houtkoop een linie doorschuiven).

D.H.Skolten

Citaat van: Shar op januari 29, 2018, 21:37:46
Kan mij ook nog wel eea van die dag herinneren, oa ook dat ongeluk. Maar Mols? Die was toen toch al een tijdje weg toch?
Je hebt gelijk, die uitwedstrijd bij Sparta( competitie wedstrijd) toen Mols speelde staat in mijn geheugen omdat wij toen klappen kregen van de Rotterdamse politie, zelfs de stewards kregen klappen toen. Maar je hebt gelijk  dat dat niet die bekerwedstrijd was. My mistake!

D.H.Skolten

#2169
Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2018, 22:01:24
Klopt geen mols.
De nooijer deed ons de das om.
Hele overdekte staan tribune vol met scc'ers.
Klopt helemaal, en 2000 man mee.(was onderweg nog een ongeluk waarbij iemand was overleden waar de bussen langs reden) Die uitwedstrijd met Mols was mijn eerste wedstrijd op spangen voor mij, daarom haal ik ze door mekaar.

AL

Shit werk.....
Ergens stream aanwezig?


zeewolde

Citaat van: AL op januari 30, 2018, 20:15:25
Shit werk.....
Ergens stream aanwezig?
heb je zelf fox,?

mugel

4-3-3 / 4-4-2 / 5-3-2 ...

Zou zomaar eens een 4-2-3-1 kunnen zijn. Niks geen schijtbakkenvoetbal!  |:)


D.H.Skolten

#2174
Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 20:32:34
4-3-3 / 4-4-2 / 5-3-2 ...

Zou zomaar eens een 4-2-3-1 kunnen zijn. Niks geen schijtbakkenvoetbal!  |:)


Dit bevalt me wel. Jammer dat Kip zo tegenvalt.