Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

In ieder geval uitverkocht dat is wel een feit denk ik
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:21:35
Dicky neem je rotzooi mee... Nu al zin in, niets te verliezen, volle tribunes en de recette hoeft niet gedeeld te worden dacht ik?

Volgens mij ook nog niet in deze ronde. Dat is dan weer minimaal een en ton!

speculeter

Een ton erbij...
Kunnen we mooi uitgeven in de winterstop

Scc4-ever

Mooi man. In een vol stadion tegen Feyenoord.   |:)

Cambuur Groningen

En als je toch een topclub loot is hier denk ik nog  de grootste kans op een stunt. Zou niet de eerste keer zijn in zo'n winter-belerwedstrijd

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:21:35
Dicky neem je rotzooi mee... Nu al zin in, niets te verliezen, volle tribunes en de recette hoeft niet gedeeld te worden dacht ik?
alle geld is voor Cambuur  :y :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 02, 2019, 22:24:30
Een ton erbij...
Kunnen we mooi uitgeven in de winterstop
nee wel meer hoor.
Consumpties,wedstrijdsponsor,balsponsor en inkomsten van intreekaarten.

PePe

Citaat van: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:33:47
En als je toch een topclub loot is hier denk ik nog  de grootste kans op een stunt. Zou niet de eerste keer zijn in zo'n winter-belerwedstrijd

Van Gaal weet hier alles van.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 02, 2019, 22:37:59
nee wel meer hoor.
Consumpties,wedstrijdsponsor,balsponsor en inkomsten van intreekaarten.

live op tv oek lekkere poen

PePe

Su  Dickie vannacht wel kinne slape?

Delfzijl/Cambuur

Mooie loting toch, inkomsten, sfeer vol stadion en niks te verliezen....
Wel te winnen, man wat zou ik graag het advocaatje wippen.
Puur en alleen al omdat ik vind dat er op den duur wel een houdbaarheidsdatum is op die ouwe kereltjes.
Kut kaboutertjes :_schater
Moet nog wel zeggen dat ik van de oude top 3 Feyenoord het meest waardeer.
PSV heb ik niks mee en Ajax..... arrogantie ten top.
Al geniet ik dan wel weer van het mooie champileaque voetbal ....

Naastismis

20 euro per kaartje ×10.000 is toch 2 ton. Feyenoord konden we beter vandaag nog tegen voetballen, wat zijn die slechr

sunderland

Heerlijk toch, volle bak en niks te verliezen en thuis kun je gewoon winnen van iedereen, zeker van Feyenoord.

fred

Prima loting. Leuke inkomsten voor de club zo vlak voor de winterstop. Mochten we winnen, natuurlijk ook nog een leuke premie (was tegen Goes ook 20 of 50k)

Destroyer

Ik denk nu advocaat het roer heeft overgenomen straks wel een ander Feyenoord is. Jammer dat Stam niet is blijven zitten tot de winterstop.
** Poolwinner 18/19 - 21/22