Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op augustus 31, 2019, 22:16:37
Zonet geloot voor de 2e ronde van de KNVB beker, we spelen uit tegen de winnaar van Silvolde - Goes

Hoop dat silvolde wint, dat is tenminste nog binnen het uur  8)
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2019, 22:23:17
Hoop dat silvolde wint, dat is tenminste nog binnen het uur  8)
laat sien ast voor cambuur bist had zich op Facebook helaas vergist. Leek een heel mooie loting te kunnen worden :insane

Collingwood

Het wordt een uitwedstrijd tegen derde divisionist VV Goes. Wordt ergens eind oktober gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op september 25, 2019, 21:56:20
Het wordt een uitwedstrijd tegen derde divisionist VV Goes. Wordt ergens eind oktober gespeeld.

Silvolde was gunstiger geweest met reistijd.
Ze stonden 2-0 voor maar toch 2-3 verlies
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Bijna 3 uur rijden :zucht

Casuals-lwd

Groningen treft Harkemase Boys, stuk leuker...

Collingwood

Citaat van: Collingwood op september 25, 2019, 21:56:20
Het wordt een uitwedstrijd tegen derde divisionist VV Goes. Wordt ergens eind oktober gespeeld.

Dinsdag 29 oktober om 19.45.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Lekker hoor:  Martin Drent van Omroep Noord suggereert dat mogelijk Cambuur / DKV supporters tijdens het beker duel tussen Harkema en Groningen met vuurwerk hebben gegooid.  Kijk vandaag 31 oktober op omroep Noord.

Lore

Citaat van: PePe op oktober 31, 2019, 19:03:54
Lekker hoor:  Martin Drent van Omroep Noord suggereert dat mogelijk Cambuur / DKV supporters tijdens het beker duel tussen Harkema en Groningen met vuurwerk hebben gegooid.  Kijk vandaag 31 oktober op omroep Noord.

Huh?

denistel

heb het gezien laat die lui lekker in de ruimte lullen

Destroyer

Citaat van: PePe op oktober 31, 2019, 19:03:54
Lekker hoor:  Martin Drent van Omroep Noord suggereert dat mogelijk Cambuur / DKV supporters tijdens het beker duel tussen Harkema en Groningen met vuurwerk hebben gegooid.  Kijk vandaag 31 oktober op omroep Noord.

:? Hoe dan
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Loting is vanavond ergens tussen 22:00 en 23:30

speculeter

Feyenoord thuis |:)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Dicky neem je rotzooi mee... Nu al zin in, niets te verliezen, volle tribunes en de recette hoeft niet gedeeld te worden dacht ik?