Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: okkele op januari 28, 2017, 15:05:36
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
En dan met 1000en op het Cambuurplein staan zeker. Net zo'n chaos als dkv uit 14-15? 1100 kaarten zijn zo weg..

Gasgeve

Het puntensysteem mag nu zijn werk gaan doen. Zijn ze al tig jaren mee bezig volgens Cambuur zelf, nou laat het nu zijn werk maar doen.

okkele

ok.
zeg dan maar wie er voorrang krijgt.
en vooral waarom.
profvoetbal = business.
de echte supporters die volgens jouw regels niet meekunnen moet je dan ook even persoonlijk je redenen uit gaan leggen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bolle

Hoeft niet zo moeilijk te zijn toch?

Supporters die dit seizoen bv 2 of 3 uitwedstrijden mee zijn geweest krijgen voorrang (1 dag eerder inschrijven).

Delfzijl/Cambuur

Nog 1 rondje verder en we passen er allemaal in _O_

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 28, 2017, 15:37:39
Nog 1 rondje verder en we passen er allemaal in _O_

:D hopen dat ze dan wel wat extra capaciteit regelen in het MCL, want ik (en met mij velen) moeten dan opgenomen worden met een alcoholvergiftiging

Cor


SCC-J

Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!
een puntensysteem op basis van de beker lijkt me wat overdreven.  Gewoon supporters die 2 of meer uitwedstrijden dit jaar hebben bezocht voorrang geven. Geloof nooit dat dat er meer dan 750 zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op januari 28, 2017, 16:30:47
MVV uit. Of telt alleen de beker?  :devil

Mvv mag ook |:)
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: okkele op januari 28, 2017, 15:05:36
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
wat een onzin. Zijn mensen die nagenoeg elke uitwedstrijd gaan en die zouden dan even naast het net vissen zeker. Worden die vervangen door lui die alleen het uitvak van Dkv hebben gezien zeker.

Ook nog eens niet bevordelijk voor de sfeer.

okkele

daar heb je helemaal gelijk in.
ik doelde ook meer op het gezeur over "gloryhunters".
in dit geval inderdaad niet terecht en op de verkeerde plaats/moment.

sorry.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Ten Hag heeft meteen maar wat spelers geslachtofferd ten opzichte van afgelopen woensdag, onder wie Barazite, Ayoub en Zivkovich  :_schater.
Kalmte alleen kan u redden.

nikjeuh

Citaat van: okkele op januari 28, 2017, 15:05:36
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
Lekker kort door de bocht... Niet iedereen kan zomaar weg van zijn/haar werk..

Casuals-lwd

#988
Heeft AZ ooit eens meer dan 1100 kaarten weggegeven aan de uitclub. Wolverhampton nam gewoon +- 8500 man mee naar Liverpool, dusja. Resultaat 1-2 winst Wolves

Niks is onmogelijk vooral na de winstpartij tegen ajax en Utrecht.

speculeter

Las net dat el baad is geschorst voor deze wedstrijd?