Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

CambuurArnhem

Gefeliciteerd allemaal. Dit zagen we toch niet aankomen, zeker een week of twee geleden niet, na de mistwedstrijd tegen Volendam

sunderland

Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2024, 22:33:16
dat zeggen wij hier ook al de hele wedstrijd
wij hier ook. Als je zegt dat de penalty misschien onterecht is maar leuk voor wedstrijd. Onvoorstelbaar

anderszchristian

Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 22:54:46
Zeer sneu. Maar goed het coke snuiven en abe is dood heb ik ook wel voldoende gehoord.
Wel opvallend hoeveel gas terug Den Haag nam na die penalty

NRG

Grappig. Dat is toch wel het leuke aan voetbal. Een paar weken geleden was alles nog kut en kwam deze selectie zwaar te kort. Vond ik ook. En nu gewoon 3 overwegingen op rij. Het kan verkeren.

Yellow Army

Citaat van: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.

Man man man, als je Diemers aanziet voor Nartey dan is een bezoekje aan de opticien geen overbodige luxe
Area 58

Bankzitter

En dan continu de klemtoon verkeerd bij Nar-TEY
:_schater

YellowBlue

Ja en eerste helft Souren voor Kieftenbelt...

Scc4-ever

Citaat van: Bankzitter op oktober 29, 2024, 23:11:55
En dan continu de klemtoon verkeerd bij Nar-TEY
:_schater
ja ik ergerde mij dood aan die commentator.

denistel

zeer knappe zege hoor mooi voor de hele club

Reiziger deed het prima
Sturla 2x scoren heel mooi voor hem
Diemers laat even zijn klasse zien
Wiebe die zelfs nog o 19 mag heerlijke goal

op naar vrijdag.

Leovardiascc

Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2024, 23:06:07
Man man man, als je Diemers aanziet voor Nartey dan is een bezoekje aan de opticien geen overbodige luxe

En blijkbaar hebben we Michael van Leeuwen en Carno Arsas ook in de selecfie :_schater

Mike SCC

Op de beginfase na een soevereine en mooie overwinning die ik wederom niet aan zag komen. Op naar de 2 Jong-ploegen, tijd om een einde te maken aan het gestuntel tegen Jong-teams.  |:)

wiekie1969

Ik hef maar 1 opmerking. En nou DEURGAAN.

Bankzitter

Ik vond het vooral knap hoe we de wedstrijd omdraaiden.
Beetje slap begin met een struikelpartij waaruit Den Haag wat gelukkig een grote kans krijgt. En dan is Den Haag zo'n 20  minuten los met publiek erachter.

Vrijwel altijd blijft het de hele wedstrijd slap als je zo begint. Dat was nu niet, we deden er een tandje bij en op een gegeven moment waren we de bovenliggende partij en was Ado eigenlijk verder onmachtig na de gelijkmaker.

Het team van vorig jaar was na de slachtbank geleidt. Er zit nu veel meer karakter in.

moodygrunn

Eerste 20 min gaf ik ons weinig kans, daarna uit het niets de wedstrijd omgedraaid. Na de eerste goal van ons ook niet zoveel dreiging van ADO als in dat eerste kwartier. Best speult
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Wie had kunnen denken dat deze selectie in relatief korte tijd weer in staat is de tegenstander bij de strot te kunnen pakken en de overwinning over de streep te trekken.
Als ze deze tendens kunnen doorzetten kunnen we bij de thuiswedstrijden uitzien naar mooie "Kooi" gevechten. |:)
Toch weer de credits naar Henk  w:)