Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

jimny

Citaat van: Cor op oktober 28, 2016, 07:23:29
Neem aan dat je donderdag de 15e bedoelt

Dat bedoelde ik ook Cor

jimny

Heb me vergist in de data

Donderdag de 15e Cambuur Ajax 20.45 uur na afloop de loting
Woensdag de 14e  Feyenoord -ADO 20.45 uur


oostside

Ik heb niet zoveel moeite met Ajax (heb de 2-0 thuis nog in het hoofd zitten). Stadion vol, veel positieve aandacht in de aanloop.

Win je ben je de koning, verlies je geen blamage. En geen kans op een herhaling, zoals op 22 september 2009.....

Na de wedstrijd tegen Ajax in 1996 werd er een nummer ingezet in het stadion.... "living next door to alice". Wie weet de vervangende tekst nog???  :clint

Lore

Citaat van: Oosttribune op oktober 28, 2016, 09:05:32


Inkomsten hoeven pas verdeeld te worden vanaf de kwart finale dus dit zijn mooie inkomsten!

10.000 x gemiddeld € 15,- = € 150.000,-
kosten eraf:                          €   25.000,- (gokje hoor  :devil)
                                             ---------------- -
                                              € 125.000

Daar kunnen wij dan mooi die spits voor halen, die ons alsnog kampioen maakt! Nooit gedacht dat wij nog eens door Ajax kampioen gingen worden!

denistel

en dan komt de koffie bier warme worsten enz verkoop er nog bij.

WouterZz

Citaat van: Oosttribune op oktober 28, 2016, 09:05:32
Inkomsten hoeven pas verdeeld te worden vanaf de kwart finale dus dit zijn mooie inkomsten!

Helaas al vanaf de achtste finale. Inkomsten moeten dus wel gedeeld worden.

Oosttribune

Citaat van: oostside op oktober 28, 2016, 09:55:06
Ik heb niet zoveel moeite met Ajax (heb de 2-0 thuis nog in het hoofd zitten). Stadion vol, veel positieve aandacht in de aanloop.

Win je ben je de koning, verlies je geen blamage. En geen kans op een herhaling, zoals op 22 september 2009.....

Na de wedstrijd tegen Ajax in 1996 werd er een nummer ingezet in het stadion.... "living next door to alice". Wie weet de vervangende tekst nog???  :clint

Was ook een liedje over Kluivert en de marwei  :D

Oosttribune

Citaat van: WouterZz op oktober 28, 2016, 10:14:42
Helaas al vanaf de achtste finale. Inkomsten moeten dus wel gedeeld worden.

Je hebt gelijk idd

Vanaf de achtste finale wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale)
toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement)
ontvangen

michello

Denk dat het je wel 200K opbrengt met zo'n pot. Dus dan nog heb je nog aardig centje :D

Mp

Citaat van: Oosttribune op oktober 28, 2016, 11:29:11
Je hebt gelijk idd

Vanaf de achtste finale wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale)
toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement)
ontvangen

Gaat het hierbij enkel om het resultaat van de kaartverkoop?

666

Citaat van: Mp op oktober 28, 2016, 12:03:15
Gaat het hierbij enkel om het resultaat van de kaartverkoop?

Minus alle gemaakte kosten voor de wedstrijd geloof ik.

Alle andere inkomsten zijn voor de club.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: oostside op oktober 28, 2016, 09:55:06
Ik heb niet zoveel moeite met Ajax (heb de 2-0 thuis nog in het hoofd zitten). Stadion vol, veel positieve aandacht in de aanloop.

Win je ben je de koning, verlies je geen blamage. En geen kans op een herhaling, zoals op 22 september 2009.....

Na de wedstrijd tegen Ajax in 1996 werd er een nummer ingezet in het stadion.... "living next door to alice". Wie weet de vervangende tekst nog???  :clint
How the fuck is Alice.

oostside

Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2016, 14:39:16
How the fuck is Alice.

Vrijwel direct na het laatste fluitsignaal galmde het door het stadion: "Ajax, Ajax, who the fuck is Ajax"  :0=

carlo de leeuw

Citaat van: oostside op oktober 28, 2016, 15:31:21
Vrijwel direct na het laatste fluitsignaal galmde het door het stadion: "Ajax, Ajax, who the fuck is Ajax"  :0=
Ik was er toen ook maar weet dit niet meer.
Er staat me wel bij dat het toen erg koud was en dat de ajakkecieden  warm ingepakt op het veld stonden en dat de Cambuur speulers met korte mouwen aantraden..... of weet ik dat ook niet goed meer!?

Shar

Citaat van: carlo de leeuw op oktober 28, 2016, 21:05:31
Ik was er toen ook maar weet dit niet meer.
Er staat me wel bij dat het toen erg koud was en dat de ajakkecieden  warm ingepakt op het veld stonden en dat de Cambuur speulers met korte mouwen aantraden..... of weet ik dat ook niet goed meer!?
Zoals ik het me herinner klopt dat wel. Was in ieder geval erg koud en de Ajax spelers kwamen volgens mij met handschoenen aan het veld op. Werd volgens mij in de samenvatting ook iets over gezegd dat de Cambuur spelers minder ingepakt waren tegen de kou ( te lang al niet meer gezien om dit nog 100% zeker te weten). En aan het einde stonden Van Rijswijk en de Meer ( zo heette die toch?) met iets van dekens om langs de kant het einde van de wedstrijd te volgen.  Wat een pracht herinnering.