Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Shar op oktober 28, 2016, 21:55:08
Zoals ik het me herinner klopt dat wel. Was in ieder geval erg koud en de Ajax spelers kwamen volgens mij met handschoenen aan het veld op.

Handschoenen en maillots
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2016, 22:17:12
Handschoenen en maillots

Heeey Kuzzi Cam - Aja 3 - 0 ????
Kip
Kip
KIP

????? 8P

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2016, 22:17:12
Handschoenen en maillots

Fucking koud was het toen met een dramatisch veld. Maar wat een pot. Van Gaal heeft het hier wel vaker lastig gehad  :_schater

Bernardo

Op donderdag 18.30. Klote tijd. Kut fox.

PePe

#244
Als ze zoals in Eindhoven gaan spelen, dat kun je de wedstrijd tegen 020 beter schriftelijk afhandelen.
(goh wat hebben ze het vertrouwen weer beschadigd) hier door weinig animo meer voor deze wedstrijd!!

denistel

Citaat van: Bernardo op oktober 31, 2016, 16:50:27
Op donderdag 18.30. Klote tijd. Kut fox.

gaat rkc naar zondag dus?

Bernardo



oostside

Citaat van: Bernardo op november 08, 2016, 14:26:03
http://cambuur.nl/nieuws/korting-seizoenkaarthouders-sc-cambuur-ajax/

Als :scc wint hoor je me niet meer, maar ik vind het nogal flinke bedragen die er voor de beker gevraagd worden......


de Kale

Citaat van: oostside op november 08, 2016, 15:08:31
Als :scc wint hoor je me niet meer, maar ik vind het nogal flinke bedragen die er voor de beker gevraagd worden......

Tsja, ze houden er maar de helft er van over. En ze weten dat het tegen Ajax toch wel vol komt, dus kunnen ze dit ook vragen. Was het een wedstrijd tegen b.v. Excelsior, dan kon je waarschijnlijk voor 5 euro naar binnen.

sk13

Je seizoenkaarthouders had je voor €12,50 naar binnen moeten laten gaan. Das een betaalbare prijs voor je stoel

John Hiatt

Stelletje zeikerds hier zeg. Niks mis met deze prijzen.

denistel

15 euro voor noord das 1 rondje van 7 bier dat in een paar minuten op is.
en de club wordt er beter van niet zeuren maar een volle bak.

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op november 08, 2016, 16:36:39
Stelletje zeikerds hier zeg. Niks mis met deze prijzen.

Communicatie had op de website beter gemoeten.

Zet er bij dat tegen Ajax, net als in de Eredivisie, de kaartjes met € 3,00 worden verhoogd voor Noord. Nu lijkt het of er helemaal geen korting is.

Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niks van die achterlijk hoge prijzen die men durft te vragen.  Sowieso in heel Nederland.
MI-Sider for Life

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op november 08, 2016, 18:50:17
Communicatie had op de website beter gemoeten.

Zet er bij dat tegen Ajax, net als in de Eredivisie, de kaartjes met € 3,00 worden verhoogd voor Noord. Nu lijkt het of er helemaal geen korting is.

Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niks van die achterlijk hoge prijzen die men durft te vragen.  Sowieso in heel Nederland.
nederland is goedkoop in vergelijking net andere landen