Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2020, 10:13:23
Het levert amateurclubs aardig wat op normaal gesproken, dat kun je niet opeens aan het begin zeggen er wordt geheel geen beker gesoeeld, elke verdiende euro is wel weer één. Persoonlijk vindt ik het een goed besluit. KNVB zal alles op alles willen zetten om de beker door te laten gaan. Indien er op termijn wel weer toeschouwers mogen komen, is het toch weer wat extra inkomen.
Voor amateurclubs proberen ze zo toch wat extra inkomsten te creëren, en las ergens dat er een bijdrage voortvloeit uit de gespeelde wedstrijden naar de amateursclubs, dit is geld van sponsoren beker en fox.

Als er gelijk een streep door de beker was gezet, dan hadden met name de amateurclubs veel financieel leed gehad.
lees je wel goed. Gaat mij juist om de amateur clubs. Die worden er straks uitgeknikkerd zonder te spelen.

Galdiano

Citaat van: sunderland op oktober 16, 2020, 10:54:24
lees je wel goed. Gaat mij juist om de amateur clubs. Die worden er straks uitgeknikkerd zonder te spelen.

Ja en die krijgen juist enig compesatie in dat geval, dat was ergens in een reactie te lezen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2020, 19:45:48
Ja en die krijgen juist enig compesatie in dat geval, dat was ergens in een reactie te lezen.

Elke club krijgt een start premie van €10.000. Goede oplossing dus om koste wat het kost door te willen laten gaan in december.
Het siert de KNVB dus wel om beker wel door te laten gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2020, 11:43:18
Elke club krijgt een start premie van €10.000. Goede oplossing dus om koste wat het kost door te willen laten gaan in december.
Het siert de KNVB dus wel om beker wel door te laten gaan.
dat krijgen ze altijd. Dus ze moeten tevreden zijn, het kost sommige clubs wel 40 k. Ik vind dat het ze totaal niet siert een toernooi door te laten gaan op die manier.

sunderland

De Knjb heeft de amateurs uit de beker gegooid. Wmb hadden ze de hele Knjb er uit gegooid dit Seiz.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op november 17, 2020, 23:13:13
De Knjb heeft de amateurs uit de beker gegooid. Wmb hadden ze de hele Knjb er uit gegooid dit Seiz.
Alleen dit seizoen?
Henk, held, bedankt

Galdiano

Zaterdag 21 november loting voor 2de ronde en 8ste finales. Aantal clubs worden uitgeloot en zijn al zeker van 8ste finale. Dit doen ze om een rond aantal te krijgen.
Prima oplossing. Ben benieuwd naar zaterdag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Toch bijzonder dat we weer niet door mogen ten koste van RKC

https://twitter.com/Jan_Veninga/status/1328979659728543746

michello

9 clubs van de 23 worden vrij geloot.

speculeter


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


speculeter

Je kan dus ook vrij geloot worden.
En zit je so wie so in de achtste finales.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op november 18, 2020, 10:27:30
Je kan dus ook vrij geloot worden.
En zit je so wie so in de achtste finales.
En je kunt dan ook in de 8ste finale tegen een zwak eerste divisie team loten (als die bijvoorbeeld ook is vrijgeloot)

En Je kunt in de volgende ronde ook Ajax - Feyenoord en PSV - AZ krijgen
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 18, 2020, 11:00:12
En je kunt dan ook in de 8ste finale tegen een zwak eerste divisie team loten (als die bijvoorbeeld ook is vrijgeloot)

En Je kunt in de volgende ronde ook Ajax - Feyenoord en PSV - AZ krijgen

Kortom een prachtige opzet! En kans op stunts is groter.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets